Girafariglove Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 Skulle ta Magikarp :P Nä men allvarligt jag skulle nog välja Chansie, Porygon elr. Schyter för de e så svåra att fånga. Elr. Taurus. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 Larvitar. :) Och jag ska kalla honom Plutten! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 Jag skulle ta en Suicune. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 Eevee och ägg Utveckla Eevee och skaffa alla i dens "familj" med hjälp av ägg, komme sen på att det inte går i FR/LG (så vitt jag vet i alla fall) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 Medn du kan väl börja med umberon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokemonkongen Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 jag villa startit med doexys før den er så vanskelig å få fångat... :cool: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Sneasel är jag imponerad på! Jag menade såklart att jag skulle välja den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 Ska börja om på FR och har ett Ar fusk där man kan välja vilken pokemon som helst som starter =/ Vilken skulle ni valt? Jag skulle ha tagit en super bra legendarisk pokemon :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 Som Ho-Oh? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 Nä som Suicune. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 Celibi kanske!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 Det var typ någon pokémon som hette Hott hoh han var en guldig stor fågel, han var cool tyckte jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg