Hoppa till innehåll

En Idé!

Dolphin

Rekommendera inlägg

När man går in och ska kolla in fusk eller läsa en recension om ett spel så finns där många bra funktioner så som att man kan se snittbetyget på spelet. Men där finns saker som kan förbättras på den fronten tycker jag. Det skulle vara kul och ha en bild på omslaget eller i från spelet på huvudsidan för spelet och lite kort information om vad det har för kategori och så vidare.

En annan idé som jag har gått och tänkt på en del i dag är att lägga till en regel som lyder så här "Man får inte kopiera fusk från andra svenska spelsidor eller tidningar". Jag tycker att det är rätt lustigt att det inte finns någon sådan regel redan.

Vad tycker ni?

/Delfinen, Forumit.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 28
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

När man går in och ska kolla in fusk eller läsa en recension om ett spel så finns där många bra funktioner så som att man kan se snittbetyget på spelet. Men där finns saker som kan förbättras på den fronten tycker jag. Det skulle vara kul och ha en bild på omslaget eller i från spelet på huvudsidan för spelet och lite kort information om vad det har för kategori och så vidare.

En annan idé som jag har gått och tänkt på en del i dag är att lägga till en regel som lyder så här "Man får inte kopiera fusk från andra svenska spelsidor eller tidningar". Jag tycker att det är rätt lustigt att det inte finns någon sådan regel redan.

Vad tycker ni?

/Delfinen, Forumit.

Den första idén var bra men jag gillade inte den andra (regeln) eftersom:

Det är omöjligt att lägga in fusk som inte finns på andra sidor eftersom man alltid måste skaffad fusket någonstans.

Fuska.se kommer ligga efter eftersom andra sidor lägger in fusk hur bra de vill.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad tycker ni?

/Delfinen, Forumit.

Jag tror att du missförstod mig. Jag menar att man inte får ta fusk och recensioner från svenska spelsidor. Recensioner skriver man ju själv och fusk översätter man från utländska sidor.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Great Gonzales

du behöver ju inte kopiera den men du kan ju använda fusket.

alltså det kanske står Om du köper 500 poäng och sen så använder du 200 så får du 700 poäng extra. då kan du ju skriva nått annat t ex:

Om du vill ha 700 extra poäng så köper du först 500 och sen anvämnder du 200 precis 200 annars går det inte.

copyrigtht skydet funkar inte

Redigerat av Great Gonzales
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

du behöver ju inte kopiera den men du kan ju använda fusket.

alltså det kanske står Om du köper 500 poäng och sen så använder du 200 så får du 700 poäng extra. då kan du ju skriva nått annat t ex:

Om du vill ha 700 extra poäng så köper du först 500 och sen anvämnder du 200 precis 200 annars går det inte.

copyrigtht skydet funkar inte

Jag syftade mer på att man inte får kopierade rakt av eller vissa delar av fusket/recensionen.

Mascar: När spelet släpptes ska givetvis vara med. :)

Redigerat av Dolphin
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...