Dolphin Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Mobbning sker även när vuxna ser, kanske inte lika brutalt men det är fortvarande mobbning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EMO Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Ge TillBax!! xD, om mobbaren slår dej slå honom ennuhårdare ,hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 säga ifrån på ett coolt sätt . - om dom retar dig och säger typ bög ska du säga men kan du sluta snacka om bögar man skulle kunna tro att du själv är bög och vill ha nån att vara ihop med ! (ex.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Igentligen så är det lag om att om inte läraren tar tag i mobbningen så dem försöker få stopp på det så kan man anmäla läraren så får skolan betala skadestånd till den drabbade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 En kille på min skola håller jämt på med andra, så två lärare har bett mig att varje gång jag eller någon annan råkar ut för något och jag ser det. Så ska jag skriva ner tid, datum, plats och vilka som var inblandade. När vi har tillräckligt många lappar tror jag att vi ska visa de för mobbaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Igentligen så är det lag om att om inte läraren tar tag i mobbningen så dem försöker få stopp på det så kan man anmäla läraren så får skolan betala skadestånd till den drabbade. Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Du e säkert trött på att höra alla säga att du ska prata me nån vuxen men det e det enda rätta. Men som Erutis sa det finns mycket coolare kompisar på Fuska. Visst finns det coola kompisar här, men man måste ju ha "verkliga" kompisar, sitter man bara här å snackar så blir man förmodligen ganska osocial, det är bara att skaffa abdra kompisar istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 Det finns alltid en speciell anledning till att du blir mobbad. Konstig klädstil, dålig i skolan, klen, har inte mycket pengar m.m. Mobbarna ger sig på de som sticker ut lite, så lätt är det. Det går inte att få mobbarna att sluta. Har de bestämt sig för en så håller det i sig. Bara om du har mycket tur och skicklighet lägger de av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 (redigerat) Ibland blir jag retad för att jag lyssnar på Slipknot, Cannibal Corpse m.m. och för att jag bara bär hårdrockskläder. Redigerat 15 September 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 Har ingen sett "Terkel i Knipa"?Där är det en pojke som blir mobbad,senare spöar hans farfar upp dem,och då blev det ännu värre. Inget löser sig med våld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 September 2006 Rapport Dela Skrivet 19 September 2006 har skälv varit mobbare, bästa settet är att ignorera mobbaren så att den inte ser än Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 19 September 2006 Rapport Dela Skrivet 19 September 2006 har skälv varit mobbare, bästa settet är att ignorera mobbaren så att den inte ser än Gör en fp... Framtidens nyheter: Mobbare är allmänt sämre på svenska. Numera förstår du inte ett ord av vad han/hon skriver! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.