Datadanne Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 (redigerat) Sluta säga att man ska slå tillbaka bara för att man blir mobbad. :angry: säga till föräldrarna eller fröken/magister borde man göra om man blir mobbad. de kompisar man borde ha på fuska.se tycker jag man ska känna till före man blir vän med dem :visslar: <_< (egen åsikt). Redigerat 21 September 2006 av Datadanne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 Slår man tillbaka kan man ju själv bli räknad som en lika stökig person som mobbaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 :D Men komigen,när jag gick i skolan så när nån kom fram och putade in mig i skåpen så slog jag ut hans fram tänder :D det var inte meningen men det blev bara så.Du ska inte ta emot mitt tips, först ta emot sen ger du. Man kan inte visa sig vara en kärring för att då fortsätter dom mera och kanske höjer sig en nivå. Ta ej emot skit. Är du stark,så varför låter du dom mobba dig da? Är du svag.....då får du börja träna :D När jag gick i 8:an då var jag svagast men under sommarlovet så tränade jag varje dag och sen i 9:an så var jag en av dom starkaste på skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 Man ska ta emot, sen ska man gå till en lärare. Att ge igen gör bara hela saken mycket värre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 Man ska ta emot, sen ska man gå till en lärare. Att ge igen gör bara hela saken mycket värre. Nää.för att om man ger igen då kanske dom inte vågar gå på dig igen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Conaboy Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 Slå dom :medieval: !!! , Vilken skola?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 Man ska ta emot, sen ska man gå till en lärare. Att ge igen gör bara hela saken mycket värre. Nej, men man får antagligen rektorn och halva lärarkåren på sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 Man ska ta emot, sen ska man gå till en lärare. Att ge igen gör bara hela saken mycket värre. Vadå, är du rädd för rektorn eller ;) vad skulle han göra på dig?Stänga av dig från skolan i en vecka =skit kuuul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 Har ingen sett "Terkel i Knipa"?Där är det en pojke som blir mobbad,senare spöar hans farfar upp dem,och då blev det ännu värre. Inget löser sig med våld. Blanda inte Danska å Svenska..På danska heter dem "Terkel i Knibe" å på svenska "Torkel i Knipa" å de e hans morbror som spöar upp mobbarna -_- OnT: jaa du..får väll säga som alla andra..men det är nog det som är bäst..att prata med någon vuxen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 Ja, men då kan det ju vara så att man inte vågar prata med sina föräldrar om man är mobbad,då skulle det finnas 3 enkla sätt. 1,Prata med skolkuratorn. 2,Ring Bris 3,Eller prata med din bästa kompis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Sluta säga att man ska slå tillbaka bara för att man blir mobbad. :angry: säga till föräldrarna eller fröken/magister borde man göra om man blir mobbad. de kompisar man borde ha på fuska.se tycker jag man ska känna till före man blir vän med dem :visslar: <_< (egen åsikt). Det funkar inte alltid när man säger till t.ex läraren, dem ignorerar det i vissa fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Som DarkAngel sa... Gå och prata ut med skolkuratorn.... man bör inte slåss, det löser inte sakerna.... det blir bara en början på något värre...;) Fast detta kan ju även bero på hur pass bra lärare, kurator man har också.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.