HemPC Skrivet 5 September 2006 Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 Ibland brukar jag sitta och tänka på vad som händer efter döden. Själsbyte? Helt svart? Det är ganska kusligt att tänka på det, men jag kan inte låta bli. Så, vad tror du händer efter döden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 5 September 2006 Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 återfödelse kanske..... :blink: ärligt talat har jag inte en blekaste aning.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HemPC Skrivet 5 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 Man kan ju alltid hoppas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vergil3 Skrivet 5 September 2006 Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 Som kristen tror jag på livet efter döden i h*lvetet eller himmlen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 5 September 2006 Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 Jag tror så här: SVART Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 5 September 2006 Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 ingen vet ju tror manb återföds Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 5 September 2006 Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 tror man ligger i ett svart hål resten av evigheten och bara svävar men jag vill inte att det ska vara så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 5 September 2006 Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 Reinkarnation... Man fortsätter ett nytt liv i en annans kropp. Eller så tror jag man får veta alla världens hemligheter och meningen med allt. Om det nu finns någon. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 5 September 2006 Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 man återföds, dör, återföds, dör och så fortsätter det tills jorden gåe under :) fast jag tror att om jag dör, vi säger 2009, så kan jag "återfödas" i någon annans kropp på 1960-talet, vet inte varför jag tror det. :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 5 September 2006 Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 Man blir en ande som springer runt och ser alla levande människor -.- Men ärligt talat. Jag tror att man bara dör och hör, ser ingenting eller återfödds till motsatsen som man levde innan. T.ex, om man var fattig och dog så kanske man föds rik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 5 September 2006 Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 Jag tror typ att man kommer återfödas, alltså att ens själ "föds" i en ny kropp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 5 September 2006 Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 När man dör så dör man, det händer ingenting efter döden. Inget övernaturligt som att man fortsätter ett nytt liv eller något sådant i alla fall. Men det händer ju saker med ens kropp efter man har dött. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.