Aircondition Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 en del sejjer ju att man faller in i en evig sömn vaddå drömmer man hela tiden då eller!?!?!? Jadu, det är ju sååå lätt för oss att veta det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 (redigerat) Jag tror att man har en bestämd livstid som man lever ut av ålderdom men om man dör 30 år innan man skulle ha dött så får man tillbringa sina 30 år som var kvar i himmelen.Men om man lever sina år ut så tror jag att man återföds direkt. Redigerat 8 September 2006 av Futurama Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 Jag tror att man har en bestämd livstid som man lever ut av ålderdom men om man dör 30 år innan man skulle ha dött så får man tillbringa sina 30 år som var kvar i himmelen.Men om man lever sina år ut så tror jag att man återföds direkt. är det inte det som kallas "ödet"? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Forsman Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Jag blir helt damp när jag tänker på det, och orkar inte fundera på det mer... Dock sitter det kvar hela tiden och maler sig in i hjärnan. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 läste någonstans att om huvudet blir avhugget så kan man fortfarande tänka i typ 30 sec. :s Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Det är Nangiala era puckon. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 läste någonstans att om huvudet blir avhugget så kan man fortfarande tänka i typ 30 sec. :s Det är för att cellerna och närverna fortfarande är vid liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Usch, vad äckligt :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 en tankenöt... vad skule det va om man återföddes i någon annans kropp och att alla mäniskor i hela världen har man varit(tiden spelar ingen roll) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 man komer att begravas iaf för det mesta elr kremeras men ärligt talat så är det klart att själen renas å sen återföds i en ny korpp var skulle annars alla ivrade själar ta vägen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Jag tror att inget händer, man kan inte tänka. Inte tänka på att man bara ligger där, livlös utan färger. Allting bara försvinner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Jag tror att man har en bestämd livstid som man lever ut av ålderdom men om man dör 30 år innan man skulle ha dött så får man tillbringa sina 30 år som var kvar i himmelen.Men om man lever sina år ut så tror jag att man återföds direkt. jo förstås men jag tror att man återföds när man har dött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.