Joe Cool Skrivet 23 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2003 Har någon något tips på bra bredband med inte jätte mycket anslutningsavgift etc. Jag har varit inne på flera sidor men ingen finns där jag bor. (Jag bor inte på landet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 23 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2003 ska du köpa private eller allmänt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 23 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2003 Jag ska köpa privat hem till mig: 8) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 23 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2003 bredbandsbolaget har 100 kr om månaden och ha upp till 100giga bit i sekunden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebbe1991 Skrivet 23 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2003 bredbandsbolaget har 100 kr om månaden och ha upp till 100giga bit i sekunden! Det är bara 10Mbit/s Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 23 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2003 Skulle rekommendera Bostream, vill du komma billigare undan så kan du köpa modemet separat för ca 700kr på t.ex www.inetdata.se och då kostar det bara 695kr i anslutningsavgift, kolla annars länkarna nedan: http://www.spray.se/abonnemang/adsl/inklmodem.jsp http://www.bostream.com/page.php?xml=swe/p...context=private Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 24 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2003 bredbandsbolaget har 100 kr om månaden och ha upp till 100giga bit i sekunden! Det är bara 10Mbit/s OOOPS! läste fel! :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 24 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2003 Har nu skickat mail till Bostream.. Tack så mycket! :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 vi har adsl telia bredband och det kostar ca 350 kr men visst är det bra med bredband //Gör ej 2 inlägg på raken, i synnerhet inte om du skrev ett för 1 minut sen //dannie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 japp har likadant som dig jag tycker det inte är nått fel på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 men visst är det bra med bredband Självklart, själv skulle jag inte klara mig utan bredband... jo det hade jag nog gjort ändå... :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 vi har adsl telia bredband och det kostar ca 350 kr Samma här =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.