henk_a Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 Har nu skickat mail till Bostream.. Tack så mycket! :mrgreen: jag rekommenderar bostream... jag har bostream "istream" och d kostar 298 kr i månaden o sen e d jättesnabbt... krånglar inte som telia... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
!prue!u_safe Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 om inte jag skulle ha skaffat bredband så skulle jag inte kunna vara inne något mycket.. alltså en katastrof Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bobo Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 Vi har ADSL o det kostar också bara 350! Det e asbra att ha det! man kan typ sitta ute på fuska.se hela tiden!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 har med adsl faktiskt väldigt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dimitri Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 vad menar du egentligen??? :? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ziz Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 var bor du i stockholm eller???? i örebro göteborg småland dallarna var?????????????? jag fins i stockholm hehe det e brra där=))))))) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henk_a Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Jag bor i Surahammar, en liten håla man kan bara få upp till 0.5 mbit/s där... men med telia kan man få snabbare men telia suger ju... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vincent Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 scream skrev: vi har adsl telia bredband och det kostar ca 350 kr jag har också adsl bredband :1_erchug: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 24 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2003 Jag ska skaffa ADSL med Bostream. Bredbandet IStream. Jag ska nämligen bli webmaster för en sida. EDIT: Det blev itte IStream utan Tele2 jag får det antingen 5 eller 20:nde December. :) Om ni undrar hur snabbt det är så e det 0,5 MBps. Mamma ville ha det för man fick en gratis mobil med och de bjöd på startavgiften. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Splash Damage Skrivet 24 November 2003 Rapport Dela Skrivet 24 November 2003 Vilken sida? Har du fått ditt bredband än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
järnsläpp Skrivet 24 November 2003 Rapport Dela Skrivet 24 November 2003 Har nu skickat mail till Bostream.. Tack så mycket! :mrgreen: jag rekommenderar bostream... jag har bostream "istream" och d kostar 298 kr i månaden o sen e d jättesnabbt... krånglar inte som telia... det heter inte telia utan felia........säger alla i stan iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Splash Damage Skrivet 24 November 2003 Rapport Dela Skrivet 24 November 2003 Järnsläpp du är inte lite puckad, felia? det antagligen inte något som heter felia! Vad har du för anslutning, själv har jag telia bredband. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.