capella Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 (redigerat) :P Idol 2006 Stort ämne för många. är juryn elak? det tycker inte jag. personerna som stället upp i programmet är medvetna om deras ärliga åsikter. Som en del sjunger skulle jag faktiskt ha kommenterat samma sak :D Då är den stora frågan... killen som ställde upp o som juryn senare frågade om han ville ha en snyting, missade jag totalt. pratats mycket om detta. Någon som vet vad killen hette eller vilken sång han sjöng. man kan nämligen se alla bidrag på tv4.as hemsida i efterhand. skulle vara roligt o se. Min nörd favorit är den blonda som sjöng Ring ring. Oj va jag skrattade :cool: ha det nu bra! Capella Redigerat 6 September 2006 av capella Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 (redigerat) Jag tkr inte juryn e elak dom e bara ärliga och deltagarna får ju tåla andras åsikter om hur dom sjunger för det kommer finnas folk som tkr om dom när dom blir artister och det finns folk som inte gillar dom..Dom får ju acceptera att inte alla gillar dom. Och många av deltagarna kommer med kommentaren "Men kan du sjunga bättre då" då tänker jag; Juryn behöver inte kunna sjunga bättre för att det ända dom gör e att vara en jury och dömma deltagarna ..Men jag tkr Idol uttagningarna äger , sen när det blir en liten grupp som ska uppträda 1 gång i veckan så e det ganska tråkigt. Redigerat 6 September 2006 av Abyssal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 tongue.gif Idol 2006 Stort ämne för många. är juryn elak? det tycker inte jag. personerna som stället upp i programmet är medvetna om deras ärliga åsikter. Som en del sjunger skulle jag faktiskt ha kommenterat samma sak biggrin.gif Då är den stora frågan... killen som ställde upp o som juryn senare frågade om han ville ha en snyting, missade jag totalt. pratats mycket om detta. Någon som vet vad killen hette eller vilken sång han sjöng. man kan nämligen se alla bidrag på tv4.as hemsida i efterhand. skulle vara roligt o se. Min nörd favorit är den blonda som sjöng Ring ring. Oj va jag skrattade specool.gif ha det nu bra! Capella lol nefan juryn e inte elaka fasst vet någon vart man kan hitta clipp när han fråga som skulle få en smäll ? missade den xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 han som don frågade om han skulle ha en snyting, var inte det "Stefan Abrahamsson - egen låt"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mtx Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 Jag tycker att du ser ut som en som gick vidare :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 Jag satt och kollade på de första avsnitten då alla gjorde bort sig. Juryn är ju bara ärliga, deltagarna känner ju till detta och borde inte ta det så hårt när dem inte går vidare. För övrigt så har ju juryn sagt en del sköna saker. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 Idol är ju bara bra i början i utagningen, efter det är det inge kul att titta på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 Japanen är ju skillad hest. B) Han skulle presentera sig och sa "Jag är här för att... Öh... Vara med i Idol!". XD Sådant brukar man ju komma ihåg. XD Sedan när han hade sjungt klart skällde Kirsten ut honom på Japanska och japanen frågade "Öh... Vad hände?". f*n vad jag garvade när jag såg honom. XD Det tredje och sista saken som hände var när han frågade om han fick ta ett kort. XD Japanen er skilZzoO0r hest. B) Btw, här kan du se alla klipp från idol. :) http://tv4.se/idol2006/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 Japanen, Anna och killen som skulle få en smäll är ju så sköna :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 (redigerat) Juryn är inte elak, det är alla tondöva personer som tror att de är bra på att sjunga som är dumma helt enkelt. Redigerat 6 September 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 Japanen är ju skillad hest. B) Han skulle presentera sig och sa "Jag är här för att... Öh... Vara med i Idol!". XD Sådant brukar man ju komma ihåg. XD Sedan när han hade sjungt klart skällde Kirsten ut honom på Japanska och japanen frågade "Öh... Vad hände?". f*n vad jag garvade när jag såg honom. XD Det tredje och sista saken som hände var när han frågade om han fick ta ett kort. XD Japanen er skilZzoO0r hest. B) Btw, här kan du se alla klipp från idol. :) http://tv4.se/idol2006/ Hehe, japanen var ju lätt skönast. ,) Det jag gillar med japaner är att dom inte tar åt sig ;P Gillade tjejen med tutan som kunde prata med djur också. ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 Juryn är inte elak, det är alla tondöva personer som tror att de är bra på att sjunga som är dumma helt enkelt. Är juryn tondöv eller deltagarna? Förstod inte riktigt... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.