Hoppa till innehåll

Idol 2006

capella

Rekommendera inlägg

:P Idol 2006

Stort ämne för många. är juryn elak? det tycker inte jag. personerna som stället upp i programmet är medvetna om deras ärliga åsikter. Som en del sjunger skulle jag faktiskt ha kommenterat samma sak :D

Då är den stora frågan... killen som ställde upp o som juryn senare frågade om han ville ha en snyting, missade jag totalt. pratats mycket om detta. Någon som vet vad killen hette eller vilken sång han sjöng. man kan nämligen se alla bidrag på tv4.as hemsida i efterhand. skulle vara roligt o se.

Min nörd favorit är den blonda som sjöng Ring ring. Oj va jag skrattade :cool:

ha det nu bra!

Capella

Redigerat av capella
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 41
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag tkr inte juryn e elak dom e bara ärliga och deltagarna får ju tåla andras åsikter om hur dom sjunger för det kommer finnas folk som tkr om dom när dom blir artister och det finns folk som inte gillar dom..Dom får ju acceptera att inte alla gillar dom.

Och många av deltagarna kommer med kommentaren "Men kan du sjunga bättre då" då tänker jag; Juryn behöver inte kunna sjunga bättre för att det ända dom gör e att vara en jury och dömma deltagarna ..Men jag tkr Idol uttagningarna äger , sen när det blir en liten grupp som ska uppträda 1 gång i veckan så e det ganska tråkigt.

Redigerat av Abyssal
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tongue.gif Idol 2006

Stort ämne för många. är juryn elak? det tycker inte jag. personerna som stället upp i programmet är medvetna om deras ärliga åsikter. Som en del sjunger skulle jag faktiskt ha kommenterat samma sak biggrin.gif

Då är den stora frågan... killen som ställde upp o som juryn senare frågade om han ville ha en snyting, missade jag totalt. pratats mycket om detta. Någon som vet vad killen hette eller vilken sång han sjöng. man kan nämligen se alla bidrag på tv4.as hemsida i efterhand. skulle vara roligt o se.

Min nörd favorit är den blonda som sjöng Ring ring. Oj va jag skrattade specool.gif

ha det nu bra!

Capella

lol nefan juryn e inte elaka fasst vet någon vart man kan hitta clipp när han fråga som skulle få en smäll ? missade den xD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Japanen är ju skillad hest. B)

Han skulle presentera sig och sa "Jag är här för att... Öh... Vara med i Idol!". XD

Sådant brukar man ju komma ihåg. XD

Sedan när han hade sjungt klart skällde Kirsten ut honom på Japanska och japanen frågade "Öh... Vad hände?".

f*n vad jag garvade när jag såg honom. XD

Det tredje och sista saken som hände var när han frågade om han fick ta ett kort. XD

Japanen er skilZzoO0r hest. B)

Btw, här kan du se alla klipp från idol. :)

http://tv4.se/idol2006/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Japanen är ju skillad hest. B)

Han skulle presentera sig och sa "Jag är här för att... Öh... Vara med i Idol!". XD

Sådant brukar man ju komma ihåg. XD

Sedan när han hade sjungt klart skällde Kirsten ut honom på Japanska och japanen frågade "Öh... Vad hände?".

f*n vad jag garvade när jag såg honom. XD

Det tredje och sista saken som hände var när han frågade om han fick ta ett kort. XD

Japanen er skilZzoO0r hest. B)

Btw, här kan du se alla klipp från idol. :)

http://tv4.se/idol2006/

Hehe, japanen var ju lätt skönast. ,) Det jag gillar med japaner är att dom inte tar åt sig ;P Gillade tjejen med tutan som kunde prata med djur också. ;D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...