LillBerra Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Det var DJ Graesklippare som sjöng den där: "Varje gång jag runkar, så tänker jag på din mamma, din mamma, din mamma." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Dem söker väl popartister, inte rappare.... De har inte sagt att vi endast tar emot popartister. Jag tycker att han med skäggen är lite väl rasistisk som är oftast negativ mot folk som har mörkhår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Är det rasistiskt att ha tycka negativt om folk med mörkt hår? Sen så tror inte jag att de söker rap-artister... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Dem söker väl popartister, inte rappare.... De söker popidoler och det framgår väldigt tydligt eftersom de bara sjunger poplåtar o.s.v. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Japanen är så otroligt skön :D Men hon den där Anna, hon är inte bland de mest begåvade. Stackarn, hon tror att folk tycker hon är bra, hon förstår inte att de skrattar åt henne och inte med henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amuria Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Han som sjöng "maia hi....maia ho...maia haha..." va såå ball alltså. ja trodde ja skulle skita på mej :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 jag hejar på felicia, tjej som blev bortrövad av mogge :D, haha, riktigt skön röst o extremt söt tjej :). nån som såg killen i falun med extremt djup röst som sjöng the cirkel of life ? :D extremt bra röst, men de passade inte in i idol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kyckling Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 jag hejar på felicia, tjej som blev bortrövad av mogge :D, haha, riktigt skön röst o extremt söt tjej :). nån som såg killen i falun med extremt djup röst som sjöng the cirkel of life ? :D extremt bra röst, men de passade inte in i idol. Japp, han kom jag ihåg. Riktigt stark röst hade han. ;) Anna borde bli ståupp komiker. Hon var bland det roligaste jag sett på Idol. :P Japanen var otroligt skön. Han tog inte heller åt sig av kritiken han fick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Idol juryn säger bara vad de tycker och det är helt rätt. Men att vissa inte kan acceptera sitt dåliga sjungande gör bara saken värre och de bryter ihop. Som t.ex Elin "telefonsingnalen. hon överreagerade lite för mycket, bara för att hon inte kunde acceptera att hon sjöng dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Sen tror jag att många fejkar, en del går säkert bara dit och sjunger dåligt bara för att få uppmärksamhet och en chans att synas i tv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 det är ju klart nästan alla vill bara vara med i tv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Sen tror jag att många fejkar, en del går säkert bara dit och sjunger dåligt bara för att få uppmärksamhet och en chans att synas i tv. Inte Anna, hon trodde på sig själv. Det är det sorliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.