Jojjon Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Jag tycker inte ni ska göra om sidan igen jag tycker va har den som den är nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Det gör de nog inte på lång tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Men egentligen gjorde dom ju inte om sidan med mening utan att den gamla var ju överbelastad så då kanske det betyder att egentligen skulle den vara kvar för alltid men vi får väl alltid se! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Juste, bättre med en bättre sida än en segande sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 men det är kronglit i sidan den första var lättare o var är alla användargrupper :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Men den här sidan är ju jätte bra.Så dem behöver nog inte göra om den på några år! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 aså gör de om sidan en gång till så lämnar jag sidan (troligen för gått) det ända de ska byta till (tycker jag) är phpbb.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lon Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 den nya sidan är snabbare -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 den hara sidan har varit bäst av dom alla :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 den här sidan var sämsta av alla den sidan har feeber sjuk vi borde ge medecin så det blir som den gammla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 en negativ sak e kontrol panelen den va bätre för men annars så år allting bra :) tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 men om användargrupperna är borta borde dem som hade användargrupp få typ 100-50 poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.