Sekan Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 när min lila syster raderade alla bannor på mitt super mario 64 jag hade klarat spelet :angry: . men det konstiga var när jag spelade spelet 2 veckor senare( hade tidigare försökt starta om spelet och kolla om sparningarna fortfarande var raderad och det var den) så fanns bara sparninarna där. jag var skit lyckligt för det är inte lätt att samla ihop alla kraftstjärnor igen :cool: :gitarr: :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 Min syrra råkade börja om hela Zelda Ocarina of Time precis när min kompis hade klarat hela spelet,men som tur var så klara han om det :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beast Skrivet 7 September 2006 Rapport Dela Skrivet 7 September 2006 när min lila syster raderade alla bannor på mitt super mario 64 jag hade klarat spelet :angry: . men det konstiga var när jag spelade spelet 2 veckor senare( hade tidigare försökt starta om spelet och kolla om sparningarna fortfarande var raderad och det var den) så fanns bara sparninarna där. jag var skit lyckligt för det är inte lätt att samla ihop alla kraftstjärnor igen :cool: :gitarr: :lol: Hehehe tur. Men själv tycker jag det bara hade varit roligt att få spela om spelet igen. På tal om det sista du sa, det är skit lätt att klara alla stjänor :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 mm får se på zelda så skulle man hoppar på en plattform men så trillar jag ner helar tiden men så stnnade spelet och sen efter 1-3min så klara jag det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 haha, en gång när jag spelade ett spel, så skulle jag käka så sa jag till min bror han fick spela, men han fick inte förstöra ngt, men han kom såklart in på inställningarna, o råkade klicka in på cheat. O cheatsen var massa frukter o pajer. O han hade engelska glosor, så skrev han in cherry, så fick jag alla gubbar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 (redigerat) Jag kom upp på taket på Super Mario 64 med bara 6 stjärnor :P Redigerat 14 September 2006 av Kabby Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinistral Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Jag spelade Mario och när jag stod på gallret för kanonen när jag satte på spelet trilla jag igenom och kunde skjuta upp mig på taket :P Hade inte en enda stjärna :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jakooob1 Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Min syrra råkade börja om hela Zelda Ocarina of Time precis när min kompis hade klarat hela spelet,men som tur var så klara han om det :P tycker faktist att det är kul att spela ett spel själv en någon annan åt en :PEn gång när en lånade mitt spel något som james bond och lånade till enu en annan utan ja visste och sen den siste som lånade raderade alla och gjorde massa egna account med sina vänner fast tog väck mina och mina vänner account :unsure: blev så ledsen!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 När jag och en kompis spelade Banjo-Kazooie, så råkade en av oss radera vår huvud-fil. Jag stängde av spelet och vi gav varandra oroade blickar. Jag satte på spelet igen och filen var kvar :D . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 O.o satte du på spelet? Snuskhummer... :P :P Nah just kidding, stor tur du hade där! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 Min syrra råkade börja om hela Zelda Ocarina of Time precis när min kompis hade klarat hela spelet,men som tur var så klara han om det :P Det här handlade om tur på spel,det där var bara otur. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 Klarade Metal Mario, Fighting Polygon Team och Master Hand på Very Hard med bara ett liv kvar, fick 999 800 poäng ungefär. Ca 200 ifrån 1 miljon :( 3 försök efter klarade jag över 1 miljon poäng. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg