Hoppa till innehåll

Din Största Tur Med Nintendo 64 Spel

Sekan

Rekommendera inlägg

när min lila syster raderade alla bannor på mitt super mario 64 jag hade klarat spelet :angry: . men det konstiga var när jag spelade spelet 2 veckor senare( hade tidigare försökt starta om spelet och kolla om sparningarna fortfarande var raderad och det var den) så fanns bara sparninarna där. jag var skit lyckligt för det är inte lätt att samla ihop alla kraftstjärnor igen :cool: :gitarr: :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

när min lila syster raderade alla bannor på mitt super mario 64 jag hade klarat spelet :angry: . men det konstiga var när jag spelade spelet 2 veckor senare( hade tidigare försökt starta om spelet och kolla om sparningarna fortfarande var raderad och det var den) så fanns bara sparninarna där. jag var skit lyckligt för det är inte lätt att samla ihop alla kraftstjärnor igen  :cool:  :gitarr:  :lol:

Hehehe tur. Men själv tycker jag det bara hade varit roligt att få spela om spelet igen. På tal om det sista du sa, det är skit lätt att klara alla stjänor :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

haha, en gång när jag spelade ett spel, så skulle jag käka så sa jag till min bror han fick spela, men han fick inte förstöra ngt, men han kom såklart in på inställningarna, o råkade klicka in på cheat. O cheatsen var massa frukter o pajer. O han hade engelska glosor, så skrev han in cherry, så fick jag alla gubbar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min syrra råkade börja om hela Zelda Ocarina of Time precis när min kompis hade klarat hela spelet,men som tur var så klara han om det :P

tycker faktist att det är kul att spela ett spel själv en någon annan åt en :P

En gång när en lånade mitt spel något som james bond och lånade till enu en annan utan ja visste och sen den siste som lånade raderade alla och gjorde massa egna account med sina vänner fast tog väck mina och mina vänner account :unsure: blev så ledsen!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

Min syrra råkade börja om hela Zelda Ocarina of Time precis när min kompis hade klarat hela spelet,men som tur var så klara han om det :P

Det här handlade om tur på spel,det där var bara otur.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...