Tox Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 Vilka är de bästa attackerna för min Polited, ni vet, den där söta grodan :) PS. Den ska ha Hypnosis.DS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 dig och perish song Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 7 September 2006 Rapport Dela Skrivet 7 September 2006 hydo pump eller nån stark vatten attack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tox Skrivet 7 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 September 2006 Den kan inte lära sig hydro pump... <_< Kolla serebii! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 7 September 2006 Rapport Dela Skrivet 7 September 2006 Surf, Hypnosis, Perish Song/DreamEater, Dig. asså, vet att det inte ligger nån speciell taktik bakom attackerna.. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 7 September 2006 Rapport Dela Skrivet 7 September 2006 Min Politoed kan på lv 100 kan: Surf Hydro Pump Ice Beam Hypnosis Skulle kunna tänka mig att byta ut Hydro Pump mot något bättre, t.ex. Dig, Earthquake etc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tox Skrivet 7 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 September 2006 Hur lär den sig Hydro Pump? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 7 September 2006 Rapport Dela Skrivet 7 September 2006 Förmodligen innan den utvecklas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 7 September 2006 Rapport Dela Skrivet 7 September 2006 På lv 43 lär poliwag sig hydro pump. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 Använd inte Hydro Pump och Surf på samma gång. Perisoreus set är bra annars. Haze, Counter och Seismic toss kan läggas in över en av Water-attackerna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Hypnosis Hydro Pump Perish Song och Earthquake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg