LillBerra Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Herregud. Det barnet är isåfall riktigt stört. Har inte med TV spel att göra -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Det du skrev om Sims 2, det är det löjligaste jag hört, sex, nakenhet med mera är inget dåligt! Jag tycker allt det här med att våldsspel leder till våld i verkligheten är löjligt, blir man påverkad är det något fel med den invidividen. De som säger annat försöker bara tjäna pengar, på ett eller annat sätt. Åldersgränserna suger. De gör bara allting värre. Jag har spelat våldspel sen jag var sju år, inte har det påverkat mig, dessutom om man skaffar fram ett vapen och går och börjar skjuta är man störd, det beror inte på spelet. Varför är det fel med nakenhet, alltså, det är det värsta jag vet, när folk är emot sex, nakenhet med mera. Har det verkligen skadat någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Det du skrev om Sims 2, det är det löjligaste jag hört, sex, nakenhet med mera är inget dåligt! Jag tycker allt det här med att våldsspel leder till våld i verkligheten är löjligt, blir man påverkad är det något fel med den invidividen. De som säger annat försöker bara tjäna pengar, på ett eller annat sätt. Vi tar dom där två kidsen som sköt ner folk i sin skola, direkt gick skulden på våldsamma spel. Men att 2 ungar hade tillgång till en hel arsenal var inte alls konstigt. Det är upp till föräldrarna att lära sina ungar vad som är rätt och fel, och är det så att föräldrarna tror att sina unge klarar av att spela ett våldsamt spel så ska dom också få göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Exakt, ungefär samma sak som Super Size Me tråden, skyll inte på företagen, de ska få göra/tillverka vad de vill. Det är personernas eget fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 11 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 (redigerat) Det du skrev om Sims 2, det är det löjligaste jag hört, sex, nakenhet med mera är inget dåligt! Jag tycker allt det här med att våldsspel leder till våld i verkligheten är löjligt, blir man påverkad är det något fel med den invidividen. De som säger annat försöker bara tjäna pengar, på ett eller annat sätt. Att sitta att träna att döda folk I Doom. Det är inte alls personernas eget fel eftersom dom är lättpåvärkad eller sjuka och oftast minderåriga. Personer som är minderåriga skal icke ha tillgång till dessa spel trots detta så har dom det. Föräldrarna värkar inte bry sig ett skvatt om vad deras barn spelar. Här han ni någon som är klok (ibland) i allafall. http://youtube.com/watch?v=DmJ7IXeqG7k Redigerat 11 September 2006 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Minderåriga? Dom var myndiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Men märkningarna på spelen ör inte regler, bara rekommendationer Dock måste man ha förelderns ord , dom som säljer det måste snacka med ens föreldrar så får dom bestämma hur deras barn ska uppfosras.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 12 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Minderåriga? Dom var myndiga. Oftast minderåriga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Men det ska inte gå över företagen. Företagen har inte skrivit. Ni kommer vilja döda efter att ni har spelat det. Det handlar om uppfostran och inte spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 13 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 Men det ska inte gå över företagen. Företagen har inte skrivit. Ni kommer vilja döda efter att ni har spelat det. Det handlar om uppfostran och inte spelen. Hur förklarar du att Michael.K tränade på att döda vänner I sin skola och sedan gjorde det? Spelar ingen roll om han var påverkad eller sjuk, det var spelet som orsakade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 Nej det beror på deras uppfostran..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 Men det ska inte gå över företagen. Företagen har inte skrivit. Ni kommer vilja döda efter att ni har spelat det. Det handlar om uppfostran och inte spelen. Men vafan. Han var SJUK. han hade PROBLEM. Det var inte spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.