Gäst Mega93 Skrivet 7 September 2006 Rapport Dela Skrivet 7 September 2006 (redigerat) När jag försöker lägga in en bild i min presentation står det att jag har för många bilder där redan, men jag har inte en enda bild. Är det så att man måste köpa tillägg för att få ha en enda bild i presentationen elr? Redigerat 7 September 2006 av Mega93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 7 September 2006 Rapport Dela Skrivet 7 September 2006 Ja, du måste köpa sen saken som gör att du kan ha en mer bild. Efter att du har köpt den så tar du använd och efter så kan du ha en bild i din pressentation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 7 September 2006 Rapport Dela Skrivet 7 September 2006 Men det står ju att jag har för många bilder, ska det verkligen vara så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 7 September 2006 Rapport Dela Skrivet 7 September 2006 Japps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.