NightMaker Skrivet 7 September 2006 Rapport Dela Skrivet 7 September 2006 Hej. Hej. jag vill ha lite tips på hur man får en Jätte bra Paladin, Assassin eller Sorc För jag har sett en massa som har skadat 10-35k hur blir man så bra? vill ha massa tips på hur man ska legga skills och en massa sånt.... :unsure: Jag undrar också om någon här kan ge mig lite saker på diablo jag har som bäst IK-Boots. Har spelat 1 och ett haft år och har nämligen aldrig fått något bättre än IK-BOOTS. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 7 September 2006 Rapport Dela Skrivet 7 September 2006 sök på google om nån guide där det står, finns massor med sådanna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
battle_for_pow Skrivet 7 September 2006 Rapport Dela Skrivet 7 September 2006 gör dina egna items.... super bra. spelar du online föresstan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 September 2006 Rapport Dela Skrivet 7 September 2006 är IK_boots bra, vilken lvl är du? vafväldigt länge seb jag spela men kolla på gamefaqs.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 7 September 2006 Rapport Dela Skrivet 7 September 2006 Hej! Jag spelar oxo Diablo II: Lord Of Destructions. Hade en lv. 99 sorc förut, men den försvann tydligen :( så jag har nu börjat spela igen, med en ny gubbe: lv. 8 sorc. Men jag har Sigons Gauntlets (om nån vill byta?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 Om du menar vilka strategier man ska andvända? http://www.diabloii.nu Klicka på "strategiarkiv" i menyn, där finns olika guider på hur man bygger en bra gubbe till olika klasser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 (redigerat) . Redigerat 11 September 2008 av lidmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 (redigerat) Ja Hammerdin är trevlig, ganska lätt med skillsen också. Bara att lägga mycket på den välsignade hammaren och på alla synergier. Redigerat 9 September 2006 av Moberg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.