Gäst Donald Duck Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 brukar ni har utredningar när ni har bråkat det brukar vi få :( efter skolan en timme Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Jupp efter lunch rasten klagar fröken på allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Jag hatar att lärarna alltid ska blanda sig i dom göra allt bara värre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 nee.jag har inte för mig det ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 så är det för mig en låter inte mig va med en gång för den TRODDE!! att jag sa nått dumt om honom men fröken uppfattade det som missförstånd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Nope inte här inte.. brukar inte vara så bråkigt här :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 I en annan tråd skrev du att det var värsta slagsmålen på er skola...hur ska du ha det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Jaja, det är väl mycket bråk på vår skola. Men jag tycker det är ganska lugnt när man är van vid det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Matte Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Vi måste altid reda ut det de är as tråkit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Son Goku Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 varan fröken säger bara till sen gör hon igen mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Vår lärare säker det varje gång men hon gör det aldrig! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 asså det är jobbit lärarna lägger sig i många gånger vi får missa 1 timme vara o reda ut efter skolan tråkit jag blir förbannad på lärarna :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.