Mickeh Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 hoppas Bloodelf rider på Muterade råttor (grab your sword and fight the horde) :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Race Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Vem vill ha en cocatrice? skaffa en drake(mycket roligare) :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 tror inte dom gör en kyckling till riding mount för blizz har en prototyp på bloodys flying mount och det ser ut som en brinnander fågel typ eller mer snarare en fågel gjord av eld dock långt från bekräftat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kadamar Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Detta kan vara bloodelfs mount http://www.wowwiki.com/Cockatrice det blir väl bara att vänta o se :P det kommer bli en sån mount det vet jag har sett bilden på hur deras mount kommer se ut:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 kanske den men troligtvis inte :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 (redigerat) Bekräftat att deras riddjur är Hawkstriders, de som är i första inlägget. Den som Beldur postade är en ny non-combat pet (eller NPC) som heter Baby Hippogryph. Fenixen från filmen Ragnaros postade sägs vara en flying mount som Kael'thas i Tempest Keep droppar. Redigerat 25 Oktober 2006 av Snake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Leenus Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 ååh fy va skönt, fast endå inte! Ena sidan hade var jag orolig att jag inte skulle hinna me min 47 hunter... men nu e jag sur för att den släpps NÄSTA år, men skitsur för att dom skjuter upp allting! Om jag gjorde ett spel, skulle jag vänta tills allt vara fixat å inte skylta med det ett år i förväg :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 på gamereactor.se så säger dem att dem dära fåglarna kommer bli Bloodelfs mount! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 (redigerat) Tycker att wowwiki.com oftast har fel när dom skriver att "Bla bla bla ska draeni rida på (T.ex) Men men... hoppas det blir dom dära struttsarna iaf.. Redigerat 25 Oktober 2006 av marskatta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 Nej ja tror deras flygande eld mount är en phoniex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 Där har vi deras mount http://www.wowwiki.com/images/d/d6/Hawkstrider.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowborn Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 Det kan vara den här http://video.google.com/videoplay?docid=33...blood+elf+mount Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg