Dolphin Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Var har man kunnat köpa kreditkort innan, jag har aldrig sett sådana? Man har tidigare kunnat köpa dem i banken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 jag tycker kreditkorten var lite onödiga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 9 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 0,05%?!?! Jag kan tyvärr inget om php, men det måste vara riktigt skumma script om de går snabbare att köra än de som gav 2% ränta... bra med slopade avgifter iaf. Läser du första inlägget så ser du att prestandan höjs då kreditkorten och "extra räntan" tas bort. 2 kolumner mindre ger högre prestanda samt att en massa kod som har med de funktionerna slipper att köras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Men jag har väntat nästan en månad för räntan så nu sänks den :S? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.