Pulpen Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Dilong är den nog skönaste dinosaurien. Jag gillar i stort sätt alla som tillhör tyrannosaudier. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 (redigerat) Jag tror det var i lågstadiet eller möjligtvis i början av mellanstadiet som jag jobbade med dinosaurier i skolan. Jag tyckte att allting om dinosaurierna var väldigt intressant och roligt. Dock så kommer jag inte i håg så många namn på dinosaurier. Min favorit är den största dinosaurien, jag tror det var någon bladätare eller något. Jag minns inte riktigt, nåja jag hittade inte en bild på den. Därför så jag välja en annan cool dinosaurie, Raptor... Förmodligen var det en Brachiosaurus. Samma som fanns i Jurassic Park. Vilken art som var den största förändras ofta allt eftersom forskningen går framåt. Men förr var Brachiosaurus den största växtätaren. Redigerat 23 September 2006 av Jokinen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 Min pappa. :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 Gigantosaurus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 (redigerat) Raptorn Redigerat 26 September 2006 av mu1991 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hagge Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Spinosaurus och T-Rex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Just nu gillar jag Paralouphus (Växtätaren med den långa kammen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Triceratops diggar jag. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 Triceratops diggar jag. ;) ahh, den e cool :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheNoiceR Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Mupposaurien . 150 m lång slå det du Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 På Ölands Djurpark menar du :P Den e cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 Den där Giraff-dinosaurien. Den har en jättelång hals. :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.