Aircondition Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Det trodde jag faktiskt aldrig om han. Dock så är det andra som har gjort likadant. Men Soffan :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Hmm, det var såklart fel av Soffan. Men som MascarPone sa, klandra han inte för mycket. Ja menar, det finns många andra på det här forumet som har kopierat någonting och klistrat in i Fuska.se Soffan är en snäll kis, det har jag fått se i Gruppforumet BO där han skrev i. Han har säkert lärt sig sin läxa, och han blev säkert frestad av att kunna kopiera texter och ge till andra och få positiva kommentarer. Det vill väl vem som helst... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Hmm, det var såklart fel av Soffan. Men som MascarPone sa, klandra han inte för mycket. Ja menar, det finns många andra på det här forumet som har kopierat någonting och klistrat in i Fuska.se Soffan är en snäll kis, det har jag fått se i Gruppforumet BO där han skrev i. Han har säkert lärt sig sin läxa, och han blev säkert frestad av att kunna kopiera texter och ge till andra och få positiva kommentarer. Det vill väl vem som helst... Fyfan vad bra sagt. Jag menar även om kanske inte Soffan känner mig jätte jätte bra, så kan jag intyga att han tillhör den snälla niondelen här på fuska.se. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bono Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Jag menar även om kanske inte Soffan känner mig jätte jätte bra, så kan jag intyga att han tillhör den snälla niondelen här på fuska.se. Det är sak samma, han har brutit mot en regel, och därmed så ska han bestraffas (om det nu blir något sånt) precis som en av de elaka niondelarna. Man ska inte bestraffa för ens personlighet, utan för dennes ageranden. :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Bono det är bara så j*vla onödigt. Om vi bara glömmer allt och låter han vara ifred! Sluta vara så hämndlysten! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 (redigerat) Man ska ju inte bestraffa honom. Han kommer aldrig mer kopiera en tråd från ett annat forum. Redigerat 9 September 2006 av The_Dark_Yoda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Jag menar även om kanske inte Soffan känner mig jätte jätte bra, så kan jag intyga att han tillhör den snälla niondelen här på fuska.se. Det är sak samma, han har brutit mot en regel, och därmed så ska han bestraffas (om det nu blir något sånt) precis som en av de elaka niondelarna. Man ska inte bestraffa för ens personlighet, utan för dennes ageranden. :medieval: <{POST_SNAPBACK}> Jag gillar inte tanken att du bara är här för att förnedra en hederlig medlem, ja jag vet hans akter är inte särskillt hederliga men än sen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bono Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 (redigerat) Bono det är bara så j*vla onödigt. Om vi bara glömmer allt och låter han vara ifred! Sluta vara så hämndlysten! Jag har inget personligt emot Soffan. Och, jag har ingen lust att glömma något förrän jag hört någon från Soffan själv. Jag tycker bara att rätt ska vara rätt. :bah: Redigerat 9 September 2006 av Bono Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Som jag sagt tidigare, alla trådarna är låsta, de klistrade är nedtagna och Soff är varnad. Kan ni nu ta och sluta snacka om hur vi på fuska ska/borde straffa honom, för vi har redan tagit ett beslut om detta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Och varför skall du prata med honom? Du känner inte han, vet inte hur han är, han gjorde en tabbe, din fördömande människa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bono Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 (redigerat) Och varför skall du prata med honom? Du känner inte han, vet inte hur han är, han gjorde en tabbe, din fördömande människa. Skrev aldrig att jag skulle prata med honom, utan höra på honom. Finns viss skillnad. Du känner inte mig, du vet inte hur jag är, jag har inte ens gjort en tabbe, din fördömande människa. :medieval: Och... Jag gillar inte tanken att du bara är här för att förnedra en hederlig medlem, ja jag vet hans akter är inte särskillt hederliga men än sen? ....... jag är här för att se om sidan matchar mina egna personliga intressen. Redigerat 9 September 2006 av Bono Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Du är ju så otroligt trångsynt. Lätt att göra en tabbe när du bara vart medlem här, 1 dag? Men ja han gjorde fel och det är sant, men liksom du har inget och göra med honom. Och dessutom så stämmer det att jag inte känner dig, men ingen har en diskution om dig här, eller har vi? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg