Gäst Yantra Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Biter på naglar, har ticks i överläppen, knäcker med fingrarna, svänga med luggen, knäppa mer eller mindre avancerade diskokomp med fingrarna, dricker flera koppar kaffe om dagen, äter godis 3-4 gånger i veckan, slår alltid huvudet i min taklampa och har en tendens att alltid göra läxorna natten innan de ska lämnas in. =) Biter på naglar, har ticks i överläppen, knäcker med fingrarna, svänga med luggen, knäppa mer eller mindre avancerade diskokomp med fingrarna, dricker flera koppar kaffe om dagen, äter godis 3-4 gånger i veckan, slår alltid huvudet i min taklampa och har en tendens att alltid göra läxorna natten innan de ska lämnas in. =) låter precis som mig sitter här med matten jag ska vara på sidan 30 imon är på 23 :,( ge mig uppmuntring snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 (redigerat) Knäcker fingrar och handleder, ibland i armbågarna. Förut brukade jag klösa bort skinnet vid naglarna så det började blöda, men det gör jag inte så ofta nu. Det är skönt att knäcka leder :) Redigerat 10 September 2006 av Humla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 10 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Det håller jag med om, men jag råder dig att inte göra det får man kan få problem med lederna senare i livet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Knäcka leder!! :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kyckling Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Har oftast svårt att sitta still ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 ja kom på en till men glömde bort vänta spela dator långt in på natten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Jag brukar alltid spotta ut tuggummit i toaletten. :P Och så läser jag alltid om samma bok minst 10 gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Biter på huden runt naglarna och gör så det knäcker till ordentligt nacken och fingrarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 bet på naglarna förra året, inte längre. Biter mig på över- och underläppen ibland, Vill alltid vara ren. Och så smackar jag till foten ibland så det kommer ett härligt knak. Går av automatik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drag0nfly Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Rullar med håret.. Och bita naglarna ibland.. Och skinet som står upp bruka jag bita/dra bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Knäcka leder!! :o Verkligen? :o Jag med! Det där med att jag petar mig i näsan gör jag något riktigt äckligt som jag inte KAN sluta med... jag äter upp det. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Jag har en väääldigt störande ovana: Jag räknar (nästan) alltid trappstegen när jag går i en trappa. Ibland räknar jag tillochmed dom vanliga stegen.. lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.