Pulpen Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Jag har några riktigt spelhatande föräldrar. Dom tjatar om att jag ska ha en målsättning i livet, och vill knappast att jag sitter och spelar Counter-Strike. Så, jag ska börja spela WoW. Men man behöver ju skriva in ett Kreditkortnummer för att kunna aktivera kontot. Grabbar, hur ska jag övertyga mamma och pappa att spelandet inte går upp i huvudet och att det är värt pengarna? :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 köp gamecards istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Spela på natten när dem sover ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jagkallassampa Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 betala själv går fint! har 270 kr månad ändå! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Köp Pre-Paid Gamecard som de flesta gör. 249kr i 2månader. Kanske 10kr dyrare bara än vad man betalar med kreditkort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 (redigerat) Ifall enda problemet är att dom inte vill använda kreditkort så kan du lösa det lätt med ett GC (inte ett gamecube utan ett gamecard). Däremot ifall dom tycker att själva spelandet tar för mycket tid (går ut över läxorna osv) så ladda ner ett timer program, kom överens om en viss tid och sen har du den tiden att lira på. Försök bevisa för dem att du klarar skolarbetet och spelande så ska du se att du att du får lira mer. Ifall invändningarna är mot våldet och det meningslösa slaktandet av oskyldiga vildsvin (som i starterzonen alltså) så blir det inte kul. Då är det att lirka och smickra och på nåt vis övertyga dem om att du inte tar skada av det...eller nåt. Redigerat 9 September 2006 av shacti Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 själv kommer jag nog aldrig kunna skaffa WoW (får inte för farsan för att det kostar pengar i månaden, och det är ingen ide att lirka och hålla på, för när han har sagt nått så är det så) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Spelandet går ju upp i huvudet.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 ehem... nej det gör det inte lol jag har typ 10 sidor läxa varje dag men jag klarar av WoW och läxorna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Det finns ett "parental control" program, som låter dina aföräldrar bestämma hur mycket du får spela! det kan man skaffa HELT GRATIS när man gjort ett account mer info hittar du här http://www.wow-europe.com/en/info/faq/parentalcontrols.html Lycka till! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 10 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Jag vet väldigt väl att man kan köpa game cards. Problemet, är att i början så måste kan för att kunna skapa ett konto skriva in kreditkorts nr. Det är det som jag är osäker om dom är villiga att skrive på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Nej man måste inte skriva kreditkortnummer. Du måste skriva kreditkort nummer om du vill betala genom kreditkortet.'Med Gamecard så behöver du aldrig skriva Kreditkortnummer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg