Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Warriors och Rogue slår ju så det blöder hela tiden B) Hoppas inte dina föräldrar reagerar på det.

• Svar 47
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Skrivet (redigerat)

Jag får köpa det för min pappa nu i alla fall (mamma är med min syrra någon stans för att min syrra måste hitta en present till mig, fyller år i morgon). Pappa trodde WoW var som GTA, gå på stan och skjuta ihjäl allt och alla. Men sen visade jag lite bidler om WoW och sånt, då tyckte han det var helt okej att jag köpte det.

JA, JAG FÅR KÖPA WOW :D !

Redigerat av tyresö
Skrivet

Jag får köpa det för min pappa nu i alla fall (mamma är med min syrra någon stans för att min syrra måste hitta en present till mig, fyller år i morgon). Pappa trodde WoW var som GTA, gå på stan och skjuta ihjäl allt och alla. Men sen visade jag lite bidler om WoW och sånt, då tyckte han det var helt okej att jag köpte det.

JA, JAG FÅR KÖPA WOW :D !

Congrats..!! :D
Skrivet

Den här texten visade jag min mamma och pappa och sen så fick jag köpa spelet. Ska få det på Söndag :D Känns som om jag e beroende redan nu  :bah:

ska tasta att visa den för farsan

(men det kommer säkert inte att funka)

Skrivet

Den här texten visade jag min mamma och pappa och sen så fick jag köpa spelet. Ska få det på Söndag :D Känns som om jag e beroende redan nu  :bah:

Självförtroende polarn..!! :D
Skrivet

jag frågade farsan och gissa vad......han sa nej

(för att det kostar i månaden)

Skrivet

Morsan är alltid sjystar tex när jag skulle köpa habbo mynt (skratta inte :) )

då sa farsan : köpa låtsas grejjer på en skärm vad skulle det va bra för?

Men som sagt har mamma sagt nått så måste farsan hålla med HiHi

När jag skulle köpa WoW så ville inte farsan så sa jag: det är väl mina pengar?!

så jag köpte det.

Efter två dagar var allt normalt igen. :cool:

Skrivet

Jo, visserligen är det dina pengar, men han kan fortfarande hindra dig från att köpa det, för dina pengar. När du blir 18 så får du göra som du vill.

• Skapa ny...