Hoppa till innehåll

11 September


lundquist

Rekommendera inlägg

  • Svar 55
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Uh, var det 5 år sedan som kraschen inträffade? Varför tänka så mycket på det nu? :S

 

För att sörja och återuppleva smärta om och om igen. Nej jag förstår inte varför det tänks så mycket på det egentligen. Men flygsäkerheten har ju förbättras såg jag på nyheterna. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej det hette inte Q33 Keyser_Soze pm:ade mig och gav information om det hela.

 

 

AV: Keyser_Soze

 

Ni har säkert läst den lilla texten om att WTC-Bobmbningen han något med siffran 11 att göra?

om inte så ska jag visa er den här nedan, men tror ni verkligen att torroristerna planerade

att göra så at allt skulle hänga ihop med talet 11? jag skulle inte tro det. Hela Texten

är en båg, och jag har beviset.

 

 

Hela texten:

 

1. New York city har 11 bokstäver

2. Afghanistan har 11 bokstäver

3. Ramsin Yuseb ( mannen som planerade attaken ) har 11 bokstäver

4. George W bush har 11 bokstäver

 

Visst , detta kan vara tillfälligheter, men de kommer mer.

 

5. New York är den 11 staten Flygplan 11 hade 92 passagerare ( 9 + 2 = 11 )

6. Flyg plan 77 som fölg in i andra tornet hade 65 passagerare ( 6 + 5 = 11 )

7. Tradgedin skeddde den elfte september som är den 9/11. ( 9 + 1 + 1 = 11 ) Us emergency nr är 911 ( 9 + 1 + 1 = 11 )

8. Totlat antal offer på flygplanen som strörtade var 254 ( 5 + 4 + 2 = 11 )

9. Elfte september är de 254 dage på året ( 2+4+5=11 )

10. Bombningen i madrid skedde den 3/11 – 2004. ( 3+1+1+2+0+0+4=11)

 

 

 

Bevis på falskheten i det:

 

1. Visst heter det new york city, men säger man inte 90% av gångerna bara new york? och om vi skulle kolla lite mer nogran så

är det någ mer än bara new york som har 11 bokstäver i namnet.

 

2. Afghanistan, visst säger man så. men stavas det verkligen likadant vars än i världen man befinner sig? skulle inte tro det.

 

3. Mitt namn har också 11 boktäver totalt. Är jag en terrorist nu eller? tveksamt.

 

4. Han heter George Walker Bush (16 bokstäver)

 

5. Att new tork än den 11 staten akn mycke väl stämma, men jag kan ju däremot säga att flight 11 hade 93 passagerare inte 92.

(77 passagerare. 5 Kapare, 9 Personal och 2 piloter)

 

6. 64 var det ombord på planet.

 

7. Tror du verkligen att dom planerade att det skulle bli nummer 11 överallt hur man än vände och vred? nja, tveksamt.

 

8. 265 dödsoffer krävdes i dom 4 planen.

 

9. Den 4:e Juni är Dag 155! Omg 1+5+5 = 11! Shit! vad komemr att hända den 4:e juni? hmm.. nån fyller år kanske!

 

10. Jag ser inte sambandet mellan WTC och bombningen i madrid. 1, olika länder 2. olika år 3. inte ens samma månad.

vars ligger sambandet? svara mig!

 

 

Så tror ni fortfarande på den historian? Gör ni? så ni litar altså inte på mig? men då tycker jag att ni ska ta att söka lite

fakta, vad ni än söker så kommer det altig att poppa upp mitt svar framför ögonen på dig. just, en sak till som dom nämnde i den texten

 

"Skriv Q33 NY i ett word dokument (de är namnet på flygplan 1 som flög in i wtc )

Och markera Q33 NY o ändra till storlek 48

Och Ändra Typsnitt till Wingdings,

DÄR HAR DU NÅGOT ATT TÄNKA PÅ"

 

Du kan ju prova, Ett flygplan flyger in i 2 a4 papper, so what? okey, det ska vara tornen men ändå, brevid är det en död skalle och

en davidstjärna, vars kom judar in i bilden? en sak till, om man använder hjärnan och google så ser du direkt att det är e båg.

och nämnde dom inte i texten att flyg nummer 1 som flög in hete "Flight 11". har dom svårt att bestmma sig?

 

Utdrag ur Wikipedia:

 

"Q33 NY" is not an actual flight number or an aircraft registration number - it's a meaningless assemblage of letters and numbers

designed to take advantage of the font's symbols to infer a connection (prophetic or conspiratory) between the 9-11 attacks and Jews"

 

"The actual flight designations of the airplanes striking the World Trade Center were American Airlines Flight 11 (so, AA11, tail number N334AA, first plane)

and United Airlines Flight 175 (UA175, tail number N612UA, second plane). It is worth noting that in New York, there is a bus route Q33

serving LaGuardia Airport, which was not connected with any of the flights used in the attacks"

 

Så tro på fakta istället för en gammal text dus er på internet.

 

har du invändningar eller frågor?

Email: [email protected]

 

Gjord av: Keyser_Soze

 

 

Allt är skrivet av honom. Det stämmer det han har skrivit. tror jag iaf......

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det kan varit bomber säger några forskare för ett flyggpaln som krockar in i ett så stort och kraftigt hus kan inte gjort så att huset förstörs några timmar senare

 

jag har också sett en film med en brand man som var inne i world trade center när det rassade. på filmen kunde man också höra att ett högt ljud som var likt ett bomb ljud. sen får man se att alla brandmännen hör att skyskrapan rasar ihop så alla springer ner i en källare som var till ifall det skulle bli krig eller något sånt. det var en rigktig sorlig film :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...