Salzalada Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Uh, var det 5 år sedan som kraschen inträffade? Varför tänka så mycket på det nu? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Uh, var det 5 år sedan som kraschen inträffade? Varför tänka så mycket på det nu? :S För att sörja och återuppleva smärta om och om igen. Nej jag förstår inte varför det tänks så mycket på det egentligen. Men flygsäkerheten har ju förbättras såg jag på nyheterna. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Det är antagligen för att hedra de som föll offer för attacken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drag0nfly Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Jag tyckerr ej det känns som 5år känns som 2-3 år.. Jag känner en kille som såg när planet kraschade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Ja det är det. Om ni såg på nyheterna så kanske ni såg bilderna från USA...... Nu när jag såg det som th00rd sa så ångrar jag mig lite. Men det är ändå konstigt det där med microsofr word :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 Ja det är det. Om ni såg på nyheterna så kanske ni såg bilderna från USA...... Nu när jag såg det som th00rd sa så ångrar jag mig lite. Men det är ändå konstigt det där med microsofr word :/ Men inget av planen hette Q33 NY så det är bara snack det med;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 (redigerat) ok men vad hette planen då? Redigerat 13 September 2006 av 123spill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 ok men vad hette planen då? Flight 11, Flight 175, Flight 77 och United 93 var fyra av dom kapade planen. Q33 ska vara en buss i New York vad jag har hört, men det behöver itne vara sant. Men som sagt så har det inget med attacken att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 13 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 jag tror nog inte att flygplanet hette Q33 NY, för kolla, den andra planen hetta ju så : Flight 11, Flight 77 & så. Så varför skulle ett plan ha anorlunda namn ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 Nej det hette inte Q33 Keyser_Soze pm:ade mig och gav information om det hela. AV: Keyser_Soze Ni har säkert läst den lilla texten om att WTC-Bobmbningen han något med siffran 11 att göra? om inte så ska jag visa er den här nedan, men tror ni verkligen att torroristerna planerade att göra så at allt skulle hänga ihop med talet 11? jag skulle inte tro det. Hela Texten är en båg, och jag har beviset. Hela texten: 1. New York city har 11 bokstäver 2. Afghanistan har 11 bokstäver 3. Ramsin Yuseb ( mannen som planerade attaken ) har 11 bokstäver 4. George W bush har 11 bokstäver Visst , detta kan vara tillfälligheter, men de kommer mer. 5. New York är den 11 staten Flygplan 11 hade 92 passagerare ( 9 + 2 = 11 ) 6. Flyg plan 77 som fölg in i andra tornet hade 65 passagerare ( 6 + 5 = 11 ) 7. Tradgedin skeddde den elfte september som är den 9/11. ( 9 + 1 + 1 = 11 ) Us emergency nr är 911 ( 9 + 1 + 1 = 11 ) 8. Totlat antal offer på flygplanen som strörtade var 254 ( 5 + 4 + 2 = 11 ) 9. Elfte september är de 254 dage på året ( 2+4+5=11 ) 10. Bombningen i madrid skedde den 3/11 – 2004. ( 3+1+1+2+0+0+4=11) Bevis på falskheten i det: 1. Visst heter det new york city, men säger man inte 90% av gångerna bara new york? och om vi skulle kolla lite mer nogran så är det någ mer än bara new york som har 11 bokstäver i namnet. 2. Afghanistan, visst säger man så. men stavas det verkligen likadant vars än i världen man befinner sig? skulle inte tro det. 3. Mitt namn har också 11 boktäver totalt. Är jag en terrorist nu eller? tveksamt. 4. Han heter George Walker Bush (16 bokstäver) 5. Att new tork än den 11 staten akn mycke väl stämma, men jag kan ju däremot säga att flight 11 hade 93 passagerare inte 92. (77 passagerare. 5 Kapare, 9 Personal och 2 piloter) 6. 64 var det ombord på planet. 7. Tror du verkligen att dom planerade att det skulle bli nummer 11 överallt hur man än vände och vred? nja, tveksamt. 8. 265 dödsoffer krävdes i dom 4 planen. 9. Den 4:e Juni är Dag 155! Omg 1+5+5 = 11! Shit! vad komemr att hända den 4:e juni? hmm.. nån fyller år kanske! 10. Jag ser inte sambandet mellan WTC och bombningen i madrid. 1, olika länder 2. olika år 3. inte ens samma månad. vars ligger sambandet? svara mig! Så tror ni fortfarande på den historian? Gör ni? så ni litar altså inte på mig? men då tycker jag att ni ska ta att söka lite fakta, vad ni än söker så kommer det altig att poppa upp mitt svar framför ögonen på dig. just, en sak till som dom nämnde i den texten "Skriv Q33 NY i ett word dokument (de är namnet på flygplan 1 som flög in i wtc ) Och markera Q33 NY o ändra till storlek 48 Och Ändra Typsnitt till Wingdings, DÄR HAR DU NÅGOT ATT TÄNKA PÅ" Du kan ju prova, Ett flygplan flyger in i 2 a4 papper, so what? okey, det ska vara tornen men ändå, brevid är det en död skalle och en davidstjärna, vars kom judar in i bilden? en sak till, om man använder hjärnan och google så ser du direkt att det är e båg. och nämnde dom inte i texten att flyg nummer 1 som flög in hete "Flight 11". har dom svårt att bestmma sig? Utdrag ur Wikipedia: "Q33 NY" is not an actual flight number or an aircraft registration number - it's a meaningless assemblage of letters and numbers designed to take advantage of the font's symbols to infer a connection (prophetic or conspiratory) between the 9-11 attacks and Jews" "The actual flight designations of the airplanes striking the World Trade Center were American Airlines Flight 11 (so, AA11, tail number N334AA, first plane) and United Airlines Flight 175 (UA175, tail number N612UA, second plane). It is worth noting that in New York, there is a bus route Q33 serving LaGuardia Airport, which was not connected with any of the flights used in the attacks" Så tro på fakta istället för en gammal text dus er på internet. har du invändningar eller frågor? Email: [email protected] Gjord av: Keyser_Soze Allt är skrivet av honom. Det stämmer det han har skrivit. tror jag iaf...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 Dock så undrar jag en sak. Dom som överlevda hörde faktist många smällar innan tornet rasade. Kan det ha varit bomber? Eller vad var det för smällar dom hörde? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sekan Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 det kan varit bomber säger några forskare för ett flyggpaln som krockar in i ett så stort och kraftigt hus kan inte gjort så att huset förstörs några timmar senare jag har också sett en film med en brand man som var inne i world trade center när det rassade. på filmen kunde man också höra att ett högt ljud som var likt ett bomb ljud. sen får man se att alla brandmännen hör att skyskrapan rasar ihop så alla springer ner i en källare som var till ifall det skulle bli krig eller något sånt. det var en rigktig sorlig film :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.