Hoppa till innehåll

Wow

Shadowborn

Rekommendera inlägg

Är det nån som spelar WoW med modem? I så fall laggar det mycke??

Jag kommer inte kunna skaffa bredband fören senhöst och de är trådlöst om inte aliansen vinner valet för centern vill att dom som bor på landsbyggden ska kunna skaffa bredband

Redigerat av Shadowborn
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

modem funkar... laggar inte ett smack!! visst det står 200 i latency men man laggar inte (konstigt nog). så WoW går med modem och laggar INTE!!!

Gissa hur segt det kommer gå för honom och skriva i chatten och kasta sina spell. Du anar inte hur jävligt det är.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

modem funkar... laggar inte ett smack!! visst det står 200 i latency men man laggar inte (konstigt nog). så WoW går med modem och laggar INTE!!!

Ja, men det blir ju en 0,2 sekunders försening på allt du gör. Och det kan faktist vara jävligt jobbigt, även om det inte låter särskilt mycket.

Redigerat av Adrian
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

va snackar ni om? ni har uppenbarligen INTE någonsin äns prövat WoW med modem! det går finfint och vadå 0.2 secunders förseningar? det har inte jag märkt någonting av med mina 2 månader av WoW modem spelande jag har tilloch med tränat en hunter på sommarlovet till lv 40 med modemet så kom inte och säg att det är något problem! och det kanske är 0.0002 sec förseningar som ingen märker iaf inte jag

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...