Shadowborn Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 (redigerat) Är det nån som spelar WoW med modem? I så fall laggar det mycke?? Jag kommer inte kunna skaffa bredband fören senhöst och de är trådlöst om inte aliansen vinner valet för centern vill att dom som bor på landsbyggden ska kunna skaffa bredband Redigerat 14 September 2006 av Shadowborn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Jag spelar inte med modem med jag skulle tro att det inte går i stort sett. Skaffa ADSL och sedan kan du börja spela. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Kör med ADSL, Cable eller något. Inte Modem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 modem funkar... laggar inte ett smack!! visst det står 200 i latency men man laggar inte (konstigt nog). så WoW går med modem och laggar INTE!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 bredband med trådlöst laggar, men iochförsig har det bara med trådlösta att göra :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 modem funkar... laggar inte ett smack!! visst det står 200 i latency men man laggar inte (konstigt nog). så WoW går med modem och laggar INTE!!! Gissa hur segt det kommer gå för honom och skriva i chatten och kasta sina spell. Du anar inte hur jävligt det är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 modem funkar... laggar inte ett smack!! visst det står 200 i latency men man laggar inte (konstigt nog). så WoW går med modem och laggar INTE!!! Jaa hur kommer det sig att Guild Ledaren i min Brors guild var rank 14??? o han använde modem! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 För att han pallade med det helt enkelt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 (redigerat) modem funkar... laggar inte ett smack!! visst det står 200 i latency men man laggar inte (konstigt nog). så WoW går med modem och laggar INTE!!! Ja, men det blir ju en 0,2 sekunders försening på allt du gör. Och det kan faktist vara jävligt jobbigt, även om det inte låter särskilt mycket. Redigerat 11 September 2006 av Adrian Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Mm. Att ha modem på PVP är inte heller nå bra. Inte heller bra om man är på Highlevel instancer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 va snackar ni om? ni har uppenbarligen INTE någonsin äns prövat WoW med modem! det går finfint och vadå 0.2 secunders förseningar? det har inte jag märkt någonting av med mina 2 månader av WoW modem spelande jag har tilloch med tränat en hunter på sommarlovet till lv 40 med modemet så kom inte och säg att det är något problem! och det kanske är 0.0002 sec förseningar som ingen märker iaf inte jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 Du, lvl 40 är 20 levlar från 60. Tro mig, det är en himla skillnad i end-game. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg