Rallypacker Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 Min kompis bor ute i bushen o lirar med modem, laggar inget för honom iaf, men fatta hans tele-räkning XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowborn Skrivet 14 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 (redigerat) Hunted eller vad du nu heter som spelar med modem har du asbra dator med typ 2GB ram minne??? Redigerat 14 September 2006 av Shadowborn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Shadowborn, datorn spelar ingen roll om man har dålig internet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 ja jag har en ganska imba data men vi har nyss flytatt hit till slovenien och i detta cp hus har vi bara modem atm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowborn Skrivet 14 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 En jag känner som är bra på datorer säger att de laggar mindre om man har en bra dator Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 kan vara sant dock vet jag inget om detta fast det kan ju vara svaret för att jag inte laggar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 En jag känner som är bra på datorer säger att de laggar mindre om man har en bra dator Lagg har inget och göra med datorn.Men hack har göra med datorn. Lagg=Nätverket Hack=Datorn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowborn Skrivet 15 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 Vad är skilnaden??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 Hack=Hackigt med grafiken och när gubbarna rör sig Lagg=Trögt för att chatta, kasta spellen, plocka upp loot som är så jävligt iriterande. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowborn Skrivet 16 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 Hunted hackar de mycke för dig när du kör med modem?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 Han har en hyfsad dator så det hackar inte. Men jag tror nog det laggar för han. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 ha mycke rammminne o skit men bättre med bred band rekomenderar att ha det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg