Fusion Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 När jag ska skicka ett föremål till en annan användare så kommer detta meddelande fram: http://img120.imageshack.us/img120/7940/errorpj5.jpg Detta har pågått ett bra tag nu, så jag undrar varför...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Det var bara fel i data basen men om du väntar någon dag såska det fungera igen B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 det har hänt sådär för mig också, fast inte vid "skicka föremål", men för mig funkade det nästan på en gång efter så testa igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Den där error sidan har kommit upp för mig ett flertal gånger ochså men inte när jag har skickat något föremål eller fuska mynt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 (redigerat) En sak jag stör mig på är att om man till exempel ska ge någon 20 hjul måste man skicka de en i taget. Skulle sitta fint med en funktion där man kan välja hur många föremål man ska skicka åt gången. Redigerat 10 September 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 10 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Det var bara fel i data basen men om du väntar någon dag såska det fungera igen B) Det har varit så länge nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Kontakta [email protected] och skriv ditt användarnamn och vad du försöker skicka och till vem osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Hmm enligt mej så beror detta fel på att ni inte markerar det ni ska skicka. När jag inte markerar så kommer den rutan upp men när jag markerar det som jag ska skicka så går det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 12 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Jag har bara ett föremål, och det är ett hjul. admin, ska försöka med det. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Föreslår att ni raderar Cookies, Internet Historien och allt sånt där. Det kan hjälpa. Hände ofta så när jag hade Internet Explore men när jag började använda Firefox så har det inte stött på mer problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.