Hoppa till innehåll

Köp Templates Här!


Gäst BondaKransDans

Rekommendera inlägg

Gäst newnameguy

Nej jag är en andvändare som HATAR sånna som kommer in och skriker och gapar och tycker allt är fult.

 

Om du tycker det är fult håll dig borta om du ska förolämpa honom.

 

Jag håller med dig... Men jag avskyr olaga hot -.- Darför tycker jag han är en jefla n00b pga det -.-
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker det är synd att bilderna ser så slarviga ut, rutorna ligger inte i rad eller samma höjd. Rubrikerna sitter snett och olika på varje ruta.

 

Men jag skulle inte kalla det här templates. Det är bara ett par bilder. Ingenting som jag personligen skulle använda som hemsidor. Någonsin.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag förstår inte varför ni förolämpar honom!

Har ni tänkt att  nån kanske vill andvända dem och om ni nu hatar dem behöver ni inte skriva här!

Istället kan ni föreslå hur han kn göra dem bättre än att börja skrika och gapa om hur fula dom är! 

 

Hackningshotet tycker jag som alla andra i denna topic är en dum idé.

 

Enligt mig så är det där bra för nybörjare(om han nu är det).

 

Din mamma heter?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst BondaKransDans

Jag förstår inte varför ni förolämpar honom!

Har ni tänkt att  nån kanske vill andvända dem och om ni nu hatar dem behöver ni inte skriva här!

Istället kan ni föreslå hur han kn göra dem bättre än att börja skrika och gapa om hur fula dom är! 

 

Hackningshotet tycker jag som alla andra i denna topic är en dum idé.

 

Enligt mig så är det där bra för nybörjare(om han nu är det).

 

FÖRLÅT DÅ!! FAKTIST FÖRLÅT FÖR HACKING HOTET! MEN JAG HADE INGET VAL!

VILL NI SE MINA ANDRA SÅ KOLLA PÅ MIN SIDA DÅ

JAG ÄR BÄTTRE ÄN ER ALLA SOM SUTTIT OCH SLÖSAT 3 MIN I SITT LIV PÅ ATT

SKRIVA TRAMS :angry: :( NÄR EN KILLE GÖR SITT BÄSTA

SÄG ATT DET BARA INTE VAR SÅ FINT!

 

 

Jag håller på med en hemsida åt Fonky Fresh!

Jag tror han kan bättre än er på sånt sk** så håll er på avstånd att skriva

här... :angry:

Redigerat av BondaKransDans
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bonda... du är faktiskt mer aggresiv än mig och då är man allvarligt aggresiv.

 

Du capsar, Du hotar, Du svär och Du bannlyser folk från att skriva på ett ställe som man ska skriva på när du själv skapat det... det är som att bygga en väg och bara åka på den själv och säga att alla får köra på den och att ingen får köra på den också.. weird?!

 

phew.. det var skönt att få ut alla dumma tankar om dig (oj, alla kanske är fel ord!)!

 

Vilket fall som helst så är färgerna tråkiga på dina templates.. du kanske borde prova nåt som smälter ihop. Om du fixar bra färger och bra layout och lägger mer tid på dom så kan det nog bli skit bra =) lycka till med det.. du kommer ändo aldrig lyckas.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tråden urspårad, låst.

 

Ett annat tips i framtiden till dig bonda är att lägga rar-filerna med templates (de som du sålde) på någon annan server eller lägga in en index.html fil i huvudmappen så att man inte kan bläddra igenom alla mappar och se alla filer som finns på servern... bara en säkerhetssak...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...