Hoppa till innehåll

Pokemon Guld


Gun Guy
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag har fångat: Snorlax,Lapras,Areyodycaquil, några unknowns, Gylene Gyrados, Tyronge,Ho-Oh,Lugia,Pikachu och Chikorita. Utom dom är det 3 legendariska och super specila pokemon jag vet man kan fånga i guld, och det är: Suciene,Entei och Raiku. Dom är dom ända jag inte fångat. Om någon vet att det är något mer legendariskt eller super specielt jag inte fångat i guld vill jag veta det. Vad är Celebri föresten? Hur ser den ut, vad för slags pokemon, och hur får man den till guld? Jag är full av frågor. Föresten försökte jag para Tyronge med 10 dittos, men han var inte intreserad av någon. Hur får man fler tyronges igentligen?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har fångat: Snorlax,Lapras,Areyodycaquil, några unknowns, Gylene Gyrados, Tyronge,Ho-Oh,Lugia,Pikachu och Chikorita. Utom dom är det 3 legendariska och super specila pokemon jag vet man kan fånga i guld, och det är: Suciene,Entei och Raiku. Dom är dom ända jag inte fångat. Om någon vet att det är något mer legendariskt eller super specielt jag inte fångat i guld vill jag veta det. Vad är Celebri föresten? Hur ser den ut, vad för slags pokemon, och hur får man den till guld? Jag är full av frågor. Föresten försökte jag para Tyronge med 10 dittos, men han var inte intreserad av någon. Hur får man fler tyronges igentligen?

 

1.Celebi är en grön pokemon lite andra färger åxå.

Du kan inte fånga han, du kan endast få han med gameshark eller japanska versionen på spelet.

Om du har nått av dom altenativen så kan jag berätta vidare hur du ska göra.

 

2,Du kan para tyrongue med en ditto :huh: så gjorde jag.

Sen väntar du till det kläckts då får du en till Tyrongue sen gör du likadant igen(funkar för mig iaf).

Eller så klonar du!

Men då kanske din saving går bort och du får börja om från första fotsteget!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har fångat: Snorlax,Lapras,Areyodycaquil, några unknowns, Gylene Gyrados, Tyronge,Ho-Oh,Lugia,Pikachu och Chikorita. Utom dom är det 3 legendariska och super specila pokemon jag vet man kan fånga i guld, och det är: Suciene,Entei och Raiku. Dom är dom ända jag inte fångat. Om någon vet att det är något mer legendariskt eller super specielt jag inte fångat i guld vill jag veta det. Vad är Celebri föresten? Hur ser den ut, vad för slags pokemon, och hur får man den till guld? Jag är full av frågor. Föresten försökte jag para Tyronge med 10 dittos, men han var inte intreserad av någon. Hur får man fler tyronges igentligen?

 

2, Okej, om jag tränar up honom till en hit mon lee, Chan eller top och sen parar honom, blir det en tyronge då?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...