Girafariglove Skrivet 12 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Nej det finns inga HM på XD :( Om pokemon kan surf elr nån annan HM teknink e det för att de lär sig dem när de e "renade" (purified). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 (redigerat) Den lär sig ju inte watterfall? Redigerat 12 September 2006 av agiyr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 15 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 Jag tror du menar att den lär sig waterfall. Jo Golduck kan Waterfall men det e bara för att den fick det genom purification o inte genom HM. Just det min Ampharos märkte jag blir bra som Speical sweeper/Tank p.g.a hans höga SP.ATK=125, DEF=110, SP.DEF=130 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 Jag vet att detta hör hemma i GC-forumet men ville skriva det här för det gäller pokemon. Alltså mitt lag på XD e (alla e på lv. 45): Espeon/careful/synchronize (twisted spoon i framtiden) -Confusion -Bite -Tail whip -Psywave HP 120 ATK 77 DEF 75 SP.ATK 132 SP.DEF 114 SPEED 121 Zangoose/relaxd/immunity (choise band i framtiden) -Brick break -Shadow ball -Swords dance -Refresh HP 132 :evil: ATK 126 DEF 77 SP.ATK 79 SP.DEF 74 SPEED 95 Golduck/modest/damp :o :( (amulet coin i framtiden) -Brick beak -Water fall -Charm -Fury swipes HP 135 ATK 72 DEF 81 SP.ATK 112 SP.DEF 88 SPEED 94 Mightyena/docile/intimidate (black glasses i framtiden) -Bite -Dig -Poison fang -Scarry face HP 131 ATK 101 DEF 75 SP.ATK 73 SP.DEF 72 SPEED 91 Ampharos/bold/static (Leftovers elr. Magnet i framtiden) -HP ground -Thunderbolt -Thunder wave -Heal bell HP 153 ATK 77 DEF 101 SP.ATK 126 SP.DEF 104 SPEED 67 Ninetails/brave/flash fire (Charcole i framtiden) -Heat wave -Dig -Flamethrower -Safeguard HP 131 ATK 101 DEF 90 SP.ATK 91 SP.DEF 108 SPEED 103 Min bästa som jag ser det e Zangoose. Jag menar ATK 126+Swords dance+Choise band (spar poke kuponger till den) o så har jag en för mig bra psychical sweeper. Resten då: Espeon=special sweeper som ska ha: Psychic, Bite, Morning sun o Calm mind, Ampharos=tank ska träna dess HP o DEF stats. Ja det var väll allt, för resten vet jag inte vad jag ska kalla för men här e deras moves: Mightyena-Crunch, Thief, Poison fang o Dig, Golduck-Waterfall, Brick break, Screech o Fury swipes/Ice beam, Ninetails-samma som åvan. Skriv vad ni tycker. Inga pokemon ska bort! Kan skriva mitt om du vill: Espeon lvl.99 Umbreon lvl.99 Flygon lvl 80 (elr nåt) Feraligatr lvl 60 Octilery(stavning) lvl 70 Ho-Oh lvl 73 Mina bästa pokemon på Colosseum Ps : Visste inte om man fick skriva sina pkm men kunde inte hålla mig att skryta lite(även fast jag inte gillar det) :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 15 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 Snyggt lag :D men nu var det frågan om XD gale of darkness. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 Girafariglove: Nja, den blir nog en bättre Annoyer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 16 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 Who :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 Din Ampharos. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 16 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 Ok men de andra då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 (redigerat) Zaangose kanske kan bli en bra sweeper?? [EDIT]200 i fuskarank!! :D Redigerat 16 September 2006 av Umbreon_Moon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 16 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 Den e redan min sweeper. Nästan ingen står emot den när den har Swords dans:at en ggn. O Espeon e min special sweeper me super hög SP.ATK o så e den snabb oxå vilket gör att den oftast får anfalla först. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 Hur fick du Poison fang på Mightyena!!? :blink: det är väl en "XD"attack va... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg