Jakooob1 Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Hej jag har kommit i Cianwood City Chuck Gymmet och klarat av några av pokemon tränare elr gym ledarna. sen när jag ska frammåt i gymmet så står en sten där och blokerar.!. 1. Hur kommer jag förbi? 2. (jag tror man kan använda en sten pokemon och slå sönder) Vilken atk använder man med pokemon för att slå sönder stenen och var hittar man den saken så man kan lära attacken? 3. Ska man klara av något innan man kan komma förbi stenen? 4. Kan man flyga över stenen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Varför ställer du såna dumma frågår du har ju klarat det för länge sen. Men jaja. 1Du ska ha hm strenght på en pokemon sen ska du använda strenght på stenarna 2Du ska inte göra nått specielt före. 3Du kan inte flyga över stenarna :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 HM Strenght kan du hitta i huset till vänster om pokemoncentret i Olivine City du ska prata med han i mitten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 HM Strenght kan du hitta i huset till vänster om pokemoncentret i Olivine City du ska prata med han i mitten. Jag har ju redan sagt det att han behöver strenght. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jakooob1 Skrivet 11 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Varför ställer du såna dumma frågår du har ju klarat det för länge sen. Men jaja. 1Du ska ha hm strenght på en pokemon sen ska du använda strenght på stenarna 2Du ska inte göra nått specielt före. 3Du kan inte flyga över stenarna :huh: tacck ska testa det men vad menar du med "Varför ställer du såna dumma frågår du har ju klarat det för länge sen.Men jaja." JAG har INTE alls KLARAT det.! Men tack för hjälpen :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 HM Strenght kan du hitta i huset till vänster om pokemoncentret i Olivine City du ska prata med han i mitten. Du sa inte var. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg