Hoppa till innehåll

Hunter Guilde

Hunted

Rekommendera inlägg

ganska fint, men om man möter warriors har jag ett litet tips, du lägger en frost trap så om dom chargar så fastnar dom i den och du kan wingclipa och springa ifrån och skjuta, bara hålla på med wingclip och concussion shot (eller vad den nu heter) och håll honom borta så är det lätt.

en grej, jag visste inte att druider hade carform :D det lät tufft. vart får man den.

visst.

jag syftade på att du skrivit carform ist för catform :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ganska fint, men om man möter warriors har jag ett litet tips, du lägger en frost trap så om dom chargar så fastnar dom i den och du kan wingclipa och springa ifrån och skjuta, bara hålla på med wingclip och concussion shot (eller vad den nu heter) och håll honom borta så är det lätt.

en grej, jag visste inte att druider hade carform :D det lät tufft. vart får man den.

tackar att jaf fick lägga upp din tactic på min guide : D har laggt up den nu... föresten har ni sett? Donkens warriors guide har blivit avklistrad, det tyckte jag var onödigt... jag menar bara för att folk ger kritik på att warriors kan ta 2 samma lv så betyder inte det att något behöver ta bort klistret... men det är bara min åsikt^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...