Staejjkarn Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 jag funderar på att köpa en av spelen men vet inte vilket som är bäst så jag skulle villa veta vad ni tycker.Star Wars 3 Revenge Of The Sith elr Star Wars Battlefront 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leandro Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Star Wars Battlefront 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 (redigerat) Revenge of the sith har ingen frihet,köp battlefront 2 Redigerat 24 September 2006 av cash money Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Menar du kanske "ingen" istället för "igen" Cash? Samma här! Absolut ingen frihet på ep. III ! Det dummaste du kan göra är att köpa ep. III ! KÖP STAR WARS BATTLEFRONT 2 !!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leandro Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 Menar du kanske "ingen" istället för "igen" Cash? Samma här! Absolut ingen frihet på ep. III ! Det dummaste du kan göra är att köpa ep. III ! KÖP STAR WARS BATTLEFRONT 2 !!!!!!!!!!!!! det äger lungt eller hur Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 16 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 jag har star wars 3 på dvd och på disc 2 kan man spela ett demo på xbox om battlefront2 och det var rent ut sagt jä*ligt kul så jag ville bara veta hur revenge of the sith var men med alla dom här inläggen vet jag redan nu vad jag ska köpa.Tackar så mkt :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yui yu Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Apsolut star wars battlefront 2. star wars 3 = ingen frihet men det har battlefront 2 KÖP KÖP KÖP KÖP KÖP KÖP KÖP :) :) :) BATTLEFRONT 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 om jag hade valt mellan de spelen hade jag tagit star wars battlefront. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Men Batlefront är ju inte riktigt lika ep.III ,där i ep:III så är det ju mer Jedi inriktat... Man andvänder ju bara jedi's och man har mer attack kombon och så. :) Har själv Star Wars episode III revange of sith men har spelat Battlefront och båda är roliga :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 asså jag tycker star wars battlefront 2 e givet men det e ju olika gillar man battlefront 1 gillar man garanterat 2:an så det e mitt svar :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 mm, det är nog rätt klart vad vi tycker du sak köpa, battlefront 2! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krig Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 ta tvåan i trean är det lungt ingen frihet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg