Gäst Yantra Skrivet 12 September 2006 Rapport Skrivet 12 September 2006 film på en som nog inte precis har börjat köra moppe elr motorcykel elr vad det är http://www.jesper.nu/filmer/coolt/Kung_pa_scooter.php Citera
Trendywinds Skrivet 12 September 2006 Rapport Skrivet 12 September 2006 Det är en mopped om du inte ser det, lixsom man ser skillnad på en motorcykel och än moppe :D Citera
Gäst Yantra Skrivet 13 September 2006 Rapport Skrivet 13 September 2006 Det är en mopped om du inte ser det, lixsom man ser skillnad på en motorcykel och än moppe :D MEN LOL det finns faktiskt scootermotorcyklar <_< Citera
Trendywinds Skrivet 18 September 2006 Rapport Skrivet 18 September 2006 jo men dom är asfula så man ser skillnad på dom Citera
KalphiteQ Skrivet 22 September 2006 Rapport Skrivet 22 September 2006 Tror att reg-skylten har låstnat? :P det är ganska svårt att se skillnad på moppe och motorcykel min brorsa har scooter och har bytt från 50c (moppe) till 70 då är det faktiskt lätt motorcykel :lol: Citera
Dalman Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Skrivet 2 Oktober 2006 Lol, grymt, min kusin har en zusuki motorcykel som han styler med me sinda kompisar på en övergiven flyg-plats - :cool: Citera
Cryo Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Skrivet 4 Oktober 2006 Tror att reg-skylten har låstnat? :P det är ganska svårt att se skillnad på moppe och motorcykel min brorsa har scooter och har bytt från 50c (moppe) till 70 då är det faktiskt lätt motorcykel :lol: det är inte en lätt mc bara för att man byter cylinder till större.. man måste regga om mopeden till lätt mc om det ska räknas till lätt mc.. annars är det bara en trimmad moppe.. ot: grym film.. önskar jag kunde göra så. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.