Gäst DonKeN Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 Du röker nog papper <.< Man får börja röka när man är 18år! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Du röker nog papper <.< Man får börja röka när man är 18år! Att konsumera cigg innan man är 18 år är fullkomligt lagligt. Det du inte får göra är att köpa dem i butik. :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 håller med citrusfrukt, men då är det väldigt konstigt att man inte får köpa dom OnT: jag vet en i min klass som går & röker ibland, på skoltid Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 Så fort man går ut ser man alltid någon som röker. Om man vill börja röka är det bara att fråga om man kan få en ciggarett. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 Ja det är faktiskt inte svårare än så... :P Inte för att jag gör det själv. Aldrig i livet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 En tjej som gått i samma klass som mig tidigare gick upp i en skog under lunchrasten och tjuvrökte för ett par veckor sedan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 Ja det är faktiskt inte svårare än så... :P Inte för att jag gör det själv. Aldrig i livet Jag röker inte heller, men bara för att vara taskig frågade jag efter en ciggarett och tog hem den. Visade den för mamma sedan, och hon blev skitförbannad. Ringde tiull skolan och härjade, men skolan sket i det. Haha, f*n vad arg hon var på mig. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 ok hehe :P Otur för dig.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 Otur för mig? Inget hände förutom att hon blev redigt arg. Men jag erkände såklart att det bara var ett skämt, och då blev hon inte fullt lika arg. ^^' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkZtorm Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 Dricker vet jag inte. Inte under skoltid iallafall. Rökare är ett hundratal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 (redigerat) Jag har inte sett någon röka/snusa/dricka än på min nya skola. Redigerat 16 September 2006 av Humla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 Nu går jag inte i skolan...men då jag gick rökte..grovt uppskattat ca 30% av tjejerna och 0% procent av killarna. Fanns killar som feströkte, men ingen som rökte på allvar. (Förutom en..som var och fortfarande är bög...han är ju alltså en avvikelse så han räknas inte) De flesta söp någon gång...men skitsamma...det är kul att dricka alkohol! Så länge man inte dricker för mycket, är det det roligaste som finns. Jag tänker fortsätta att använda det som festmedel tills marijuana blir lagligt...precis som de flesta kommer att göra där jag bor! Däremot dricker jag aldrig då jag ska köra bil! Det är fanimej livsfarligt. Har kört snöskoter full och dagen efter har jag skattat mig lyckosam som överlevt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.