Hoppa till innehåll

Är Det Många Som Dricker Eller Röker På Eran Skola


Drag0nfly

Rekommendera inlägg

typ alla killar i 8:an snusar och dricker tror det är typ 5st som inte snusar.ingen på våran skola röker iallafall:) lärarna blir ju tok förbannad när man har snus i käften på lektionerna fattar inte varför :P

 

De vill väl antagligen inte att ungdomar ska snusa, i varje fall inte på lektionerna... Jag håller faktiskt med dessa lärare. :bah:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 77
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Japp. Man kan höra töntiga fjortisar skryta om vad de gjort i helgen när läraren har gått.

 

"Ååh, asså ja va full i helgen. De va så j*vla roligt, asså. Jag drack Absolut Vodka och det var skitgott. Och jag kommer inte ihåg nåt typ. Jag gick när ja va full, asså det är askul!!! Jag är ju f*n alkoholist!! Hehehe."

 

:/

 

Sånt där är så löjligt. Om man tror att man är tuff för att man dricker så kan jag säga att då har man inte förståt vitsen med alkohol.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Genomsnittsmässigt är det väl 1-2 per klass... Vissa klasser är det hälften och i nån annan ingen alls.

7:orna har hittat snuset dock och tycker det är Guds gåva till barnen. Jag håller mig till farligt stora mängder kaffe, samt vingummi.

Redigerat av Slasktratt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Såg en på vår skola som rökte idag inte så ovanligt att folk röker men jag hade aldrig sätt honom röka  fattar inte att man kan röka :blink:

 

Det är väl egentligen en ganska självklar anledning, om du bara hade tänkt efter hade du inte behövt undra över det. Varför äter du mackor, varför äter du chips & dricker läsk. För att du måste? Nej för att det är gott så klart. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...