Gäst Yantra Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Jag har inte sätt någon röka/snusa/dricka på skoltid. Men så länge man är utanför skolans område så är det väl lagligt? :) det är upp till kommunera om det ska vara lagligt och förtära alkohol på offentlig mark de får inte göra nåt iegenligen aså politzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 på vår skola så har vi några omogna idiotier som snusar, röker o dricker ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 (redigerat) Japp. Man kan höra töntiga fjortisar skryta om vad de gjort i helgen när läraren har gått. "Ååh, asså ja va full i helgen. De va så j*vla roligt, asså. Jag drack Absolut Vodka och det var skitgott. Och jag kommer inte ihåg nåt typ. Jag gick när ja va full, asså det är askul!!! Jag är ju f*n alkoholist!! Hehehe." :/ Redigerat 24 September 2006 av 13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 (redigerat) Ja, vi har del som röker och snusar, men andelen som dricker är mindre. Personligen tar jag avstånd från sånt skit. Redigerat 24 September 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 Japp. Man kan höra töntiga fjortisar skryta om vad de gjort i helgen när läraren har gått. "Ååh, asså ja va full i helgen. De va så j*vla roligt, asså. Jag drack Absolut Vodka och det var skitgott. Och jag kommer inte ihåg nåt typ. Jag gick när ja va full, asså det är askul!!! Jag är ju f*n alkoholist!! Hehehe." :/ Men vodka :|.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 De en nog iafa MINST 1 per klass som röker i våran skolan(6-9)..Inklusive 6:orna! Dem som röker dricker oxå..Dem flesta iafa..Och snusar finns de endel som gör oxå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 Japp. Man kan höra töntiga fjortisar skryta om vad de gjort i helgen när läraren har gått. "Ååh, asså ja va full i helgen. De va så j*vla roligt, asså. Jag drack Absolut Vodka och det var skitgott. Och jag kommer inte ihåg nåt typ. Jag gick när ja va full, asså det är askul!!! Jag är ju f*n alkoholist!! Hehehe." :/ LOL stor fjortisvarning säg nästa gång:vad sa mamma när du kom hem två på natten från "din kompis" där du skulle sova över och spydde ner hela lägenheten fick du nån godnattpuss då?typ ;) dricker inte alkohol så ofta är inte så mycke för uteliv och sånt tar väl en öl elr en whiskey hemma ibland men mer är det inte obs detta gör jag bara hos min mor obs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 Ungefär 75% av tjejerna röker på min skola.... Dricker gör väl typ varenda en utom jag.... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 Det är många som röker och dricker på våran skola men det gör dem mäst utanför skolan även dom som går i sexan dricker.... vissa knarkar till och med.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 En i min klass (7:an) ser typ nerdrogad ut och luktar rök på lektionerna (dom hon kommer på, har väl mer frånvaro än närvaro i protokollet hitills) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Inget supande eller rökande, bara snusande på min. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spyro Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 typ alla killar i 8:an snusar och dricker tror det är typ 5st som inte snusar.ingen på våran skola röker iallafall:) lärarna blir ju tok förbannad när man har snus i käften på lektionerna fattar inte varför :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.