Shadowbeing Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 typ alla killar i 8:an snusar och dricker tror det är typ 5st som inte snusar.ingen på våran skola röker iallafall:) lärarna blir ju tok förbannad när man har snus i käften på lektionerna fattar inte varför :P De vill väl antagligen inte att ungdomar ska snusa, i varje fall inte på lektionerna... Jag håller faktiskt med dessa lärare. :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 alla röker på min skola Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Alla tjejet i min klass röker utan 5.... Dvs 14/19... Av killarna är det typ hälften... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 alla röker på min skola och du är 11år ? går du på en skola för barn som är lite busiga ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Japp. Man kan höra töntiga fjortisar skryta om vad de gjort i helgen när läraren har gått. "Ååh, asså ja va full i helgen. De va så j*vla roligt, asså. Jag drack Absolut Vodka och det var skitgott. Och jag kommer inte ihåg nåt typ. Jag gick när ja va full, asså det är askul!!! Jag är ju f*n alkoholist!! Hehehe." :/ Sånt där är så löjligt. Om man tror att man är tuff för att man dricker så kan jag säga att då har man inte förståt vitsen med alkohol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 alla röker på min skola du vet, det kan finnas äldre elever på skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 Ungefär 75% av tjejerna röker på min skola.... Dricker gör väl typ varenda en utom jag.... ;) Typ samma på min skola, fast jag gör det också. Men så är det på gymnasium ;). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 (redigerat) Såg en på vår skola som rökte idag inte så ovanligt att folk röker men jag hade aldrig sätt honom röka fattar inte att man kan röka :blink: Redigerat 9 Oktober 2006 av Mini_Sweety Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 Man röker för att man vill ha nikotin oftast, för man får liksom en kick. Men att röka för att vara cool är bara dumt. Särskilt om man är ung. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 (redigerat) Genomsnittsmässigt är det väl 1-2 per klass... Vissa klasser är det hälften och i nån annan ingen alls. 7:orna har hittat snuset dock och tycker det är Guds gåva till barnen. Jag håller mig till farligt stora mängder kaffe, samt vingummi. Redigerat 9 Oktober 2006 av Slasktratt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 Såg en på vår skola som rökte idag inte så ovanligt att folk röker men jag hade aldrig sätt honom röka fattar inte att man kan röka :blink: Det är väl egentligen en ganska självklar anledning, om du bara hade tänkt efter hade du inte behövt undra över det. Varför äter du mackor, varför äter du chips & dricker läsk. För att du måste? Nej för att det är gott så klart. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Jag ser asmånga som står i hörn och tjuvröker.. Jag blir ibland lite rädd så jag bruka springa bort till mina polare. Vissa i min klass brukar snusa och dricka och sånt...och dom är ändå bara 13 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.