Gäst BondaKransDans Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 Jag behöver personal! Åt min nuvarande projekt ... Dom här under får absolut inte vara med : LillBerra Moberg Adrian Wasabi HemPC NossLoad P.G.A trakasserier och förolämpningar Kolla min presentation för se vad jag behöver! Adda mig på MSN [email protected] om du är intresserad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 (redigerat) Trevligt med projekt. (: Nu har jag svarat här, men du kan vara lugn, jag ska inte vara med. Men jag skulle gärna vilja veta _varför_ du är sur på mig. (det verkar iaf som du är det) Vad har jag sagt för förolämpningar/trakasserier? Och förresten, ta inte det här personligt nu, jag är öppen motståndare till ramar, usch! :P Redigerat 13 September 2006 av Moberg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BondaKransDans Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 Trevligt med projekt. (: Nu har jag svarat här, men du kan vara lugn, jag ska inte vara med. Men jag skulle gärna vilja veta _varför_ du är sur på mig. (det verkar iaf som du är det) Vad har jag sagt för förolämpningar/trakasserier? Och förresten, ta inte det här personligt nu, jag är öppen motståndare till ramar, usch! :P Läs det du skrev i min template Tråd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 (redigerat) Ursäkta att det här blir lite off topic nu. Jag vet vad jag skrivit, och förstod att du menade den trådaen. Antar att du syftar på detta: "Vafasen, bilder? Aargh får eksem, allergichock!"... Okej det inlägget var lite onödigt, men läs mitt andra sen som ger lite emr kött på benen. Ett litet tips är att strunta i ramarna, de är lite jobbiga, speciellt med reklamen som ska få plats däri också. Redigerat 13 September 2006 av Moberg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 "jag är fulltränad designer i flash och dreamweaver!" Man kan vell ändå inte var tränad i Dreamweaver? xD BTT: Vad är projektet? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wasabi Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 Skulle jag vilja vara med i ditt projekt som kommer vara aktivt i högst 2 veckor, sen läggas ner av intressebrist? No fucking way. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 Skinnpytte, varför kan man inte vara tränad i DreamWeaver? Däremot att påstå att man är fullärd, det är att dumförklara sig själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 Skinnpytte, varför kan man inte vara tränad i DreamWeaver? Däremot att påstå att man är fullärd, det är att dumförklara sig själv. Jag förstår inte hur man kan var tränad i det programet. Man kan var tränad på på koder, men inte programet ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 Varför? Man kan väl kunna programmet väldigt bra, eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 Dom här under får absolut inte vara med : LillBerra Moberg Adrian Wasabi HemPC NossLoad Rofl ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 Jag behöver personal! Åt min nuvarande projekt ... Dom här under får absolut inte vara med : LillBerra Moberg Adrian Wasabi HemPC NossLoad P.G.A trakasserier och förolämpningar Kolla min presentation för se vad jag behöver! Adda mig på MSN [email protected] om du är intresserad Hahaha, trevligt att inte vara med. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BondaKransDans Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 :( :( allt jag gör blir bara fel :( :( vad har jag gjort er :angry: era mammaskn*llare... AAA NI HÖRDE RÄTT JAG SVÄRDE! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg