Hoppa till innehåll

Drunk-o :. Were We Have Fun!


Gäst BondaKransDans
 Dela

Rekommendera inlägg

Trevligt med projekt. (:

Nu har jag svarat här, men du kan vara lugn, jag ska inte vara med. Men jag skulle gärna vilja veta _varför_ du är sur på mig. (det verkar iaf som du är det) Vad har jag sagt för förolämpningar/trakasserier?

 

 

Och förresten, ta inte det här personligt nu, jag är öppen motståndare till ramar, usch! :P

Redigerat av Moberg
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst BondaKransDans

Trevligt med projekt. (:

Nu har jag svarat här, men du kan vara lugn, jag ska inte vara med. Men jag skulle gärna vilja veta _varför_ du är sur på mig. (det verkar iaf som du är det) Vad har jag sagt för förolämpningar/trakasserier?

 

 

Och förresten, ta inte det här personligt nu, jag är öppen motståndare till ramar, usch! :P

 

Läs det du skrev i min template Tråd
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ursäkta att det här blir lite off topic nu.

Jag vet vad jag skrivit, och förstod att du menade den trådaen. Antar att du syftar på detta: "Vafasen, bilder? Aargh får eksem, allergichock!"... Okej det inlägget var lite onödigt, men läs mitt andra sen som ger lite emr kött på benen.

 

Ett litet tips är att strunta i ramarna, de är lite jobbiga, speciellt med reklamen som ska få plats däri också.

Redigerat av Moberg
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag behöver personal!

Åt min nuvarande projekt ...

Dom här under får absolut inte vara med :

 

LillBerra

Moberg

Adrian

Wasabi

HemPC

NossLoad

 

P.G.A trakasserier och förolämpningar

 

Kolla min presentation för se vad jag behöver! Adda mig på MSN [email protected] om du är intresserad

 

Hahaha, trevligt att inte vara med. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...