Svennis_93 Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Kan man lägga in musik till gta san andreas på playstation 2? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Nej svårt att tro det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 Nope. Det går inte. Men till PC går det =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Hade för mig att man var tvungen att chippa konsollen så att man kunde göra det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Hade för mig att man var tvungen att chippa konsollen så att man kunde göra det. Vart ska du få musiken ifrån isåfall? :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Det var det jag var lite osäker på... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 En av mina kompisars Playstation 2 har två stycken USB uttag, dom kanske man skulle kunna använda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SaMiii Äger Danne Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 En av mina kompisars Playstation 2 har två stycken USB uttag, dom kanske man skulle kunna använda. En av dem är gjorda för mikrofon/karaoke spel. Som t.ex. Singstar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
killer Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Spela på nätert med ps2 kan man ju göra fasst man behöver en Router som kostar ca 400kr. Jag spelade lite times splitert fp. Men har hört att man ska kunna spela online på gta sa men hur? Är det typ samma som men times spliters fp?! :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
limmo Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Jag tror inte det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Testa dig fram vetja<.< Sök på google eller något, Eller kan du ju bara stoppa in en massa skit trådar och se om det funkar ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 28 November 2006 Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 kan man inte koppla in en ipod i ps2? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg