WASD Skrivet 19 September 2006 Rapport Dela Skrivet 19 September 2006 ser man på spelen, har aldrig noterat det men andra har tydligen gjort det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 19 September 2006 Rapport Dela Skrivet 19 September 2006 för att han håller svärdet med vänster (!)? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 September 2006 Rapport Dela Skrivet 19 September 2006 som sagt jag har aldrig sätt det men alla andra medlemar har sätt det så i dom andra Zelda spel har han den i vänster hand ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 Spelar roll.. Tror endå det går att spela utan problem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 Tror inte heller det skulle spela så mycket roll, men jag får vänja mig att köra med Wii-kontrollen i höger hand och nunchucken i vänstra även fast jag är vänsterhänt. Det är en vanesak :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 hanb kan ju hålla det med vänster fast han är högerhänt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Det verkar även som om Wii-versionen ska bli spegelvänd... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Tror inte heller det skulle spela så mycket roll, men jag får vänja mig att köra med Wii-kontrollen i höger hand och nunchucken i vänstra även fast jag är vänsterhänt. Det är en vanesak :P det borde gå & ställa in Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Tror inte heller det skulle spela så mycket roll, men jag får vänja mig att köra med Wii-kontrollen i höger hand och nunchucken i vänstra även fast jag är vänsterhänt. Det är en vanesak :P Tycker jag med... stackars vänster-händingar :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 (redigerat) Viktigt medelande! är nu väldigt säker på att det går att ställa in! På E3 såg man när dom spelade zelda att han hade svärdet i vänster hand.. men! http://youtube.com/watch?v=lnoH0Nk2SdQ i den filmen ser man att han har svärdet i höger! (när den står på 4:50) Redigerat 14 Oktober 2006 av WASD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burak127 Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Ja på min kompis är han högerhänt :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg