Majiwaru Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 ok, jag vill veta vad man kan låsa upp i spelet o.o det jag vet än sålänge: klara spelet - special outfits klara spelet - Mathilda klara spelet - Infinite rocket launcher klara assignment Ada - Chicago typewriter 4 stjärnor på alla banor i the mercenaries - Krauser, Ada, Wesker och HUNK Alla bottle caps - 50.000 ptas. MEN vad får man om man får 5 stjärnor med alla gubbar på alla banor i the mercenaries? ;) Tack på förhand :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Lönt att göra två trådar som innehåller precis samma text... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Har han inte gjort? Iallafall, den sista saken jag kan komma på som du inte har skrivit är då vad man får när man ordnat 5* med alla karaktärer på alla banor i the mercenaries. Det du får är Handcanon, en magnum som är otroligt kraftig och har oändligt med skott om den är fullt uppgraderad. Dödar alla fiender på ett eller två skott i princip (inkl. bossar). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Majiwaru Skrivet 15 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 oj oj o.o men jag tycker det är herrans svårt med HUNK någon bra taktik med honom? :> (Ps. dålig på att göra neckbreaker) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
911015 Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 Man får nog inget <_< Tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Som KazeN skrev så får man visst något när man får fem stjärnor. När man startar ett spel i mercenaries står det till och med en text som säger det. Jag tyckte själv Hunk var lättast av alla, tog ett år med Leon och Ada :P Har inte speciellt tips för han, vad jag vet så gäller det samma sak som med alla andra, döda kraftiga gubbar, döda många irad, ca 50 så går det oftast mycket bra och ta tidsbonusar (mer tid så klart och de som man har 30 sek på sig att döda så många man kan). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst HazMupp Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 Lol jag har ju inte äns varvat spelet så vad gör jag här! :angry: HJÄLP någon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg