Gäst DonKeN Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 Själva idén är bra, men man har ju redan sådana här auktioner i fuska mynt forumet. Menar du att det typ skall skapas ett auktions forum där man inte kan ändra sin inlägg eller något? :) Mm. Jag menar i affären ja :)Ripto. Orka ha oseriösa bud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 Skit bra ideé!!! :cool: jag har ett förslag till det.. man får själv välja när auktionen ska sluta när man startar den.. (högst 1 månad) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 Jag tycker iallafall att det är en dålig idé, man ska inte behöva betala för att vilja sälja någonting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 (redigerat) Det måste man ju göra på blocket.... Redigerat 15 September 2006 av BloodMan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 Jag tycker iallafall att det är en dålig idé, man ska inte behöva betala för att vilja sälja någonting. Det är så auktion går till.Jag tycker Auktionen får vara uppe i högst 1månad. Det ska också bero på vad för föremål. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Och så borde det finnas ett "buyoutpris" tex varningskort: Bud: 5600 Buyout: 9000 asså typ köpa direkt, som på wow =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Mm. Det går också till så på auktionerna. Att man bjuder högsta budet. Hoppas admin uppmärksammar det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 plz, admin det vore gr8! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 skulle gärna ha den funktionen :) har inget specielt at sälja själv men någon annan har kanske nått jag vill köpa sedan kanske det kan vara gratis eller iaf billigare när man har fuskavip? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Älskar den här idén way to go DonkeN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 skitbra ide. men inte en månad kanske 1-2 veckor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Antar att du snodde den från wow? Men det är fortfarande en skitbra idé, att ha en sån här på forumet. Alltså typ man går in i affären, trycker på auktion och sen kan söka på olika grejor och se om det finns några att köpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.