Salzalada Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 (redigerat) Det är någon som har tryckt på det där med "glömt Lösenord" och tydligen skrivit in min epostadress eller något. Iaf har jag fått runt 15 mail om glömt lösenord, och jag vill inte ha det. >:( Stod att anvsändaren IP är ***.***.***.**, så kan någon moderator kolla upp vem det är? Vill bara strypa personen långsamt, så du behöver inte undra varför jag vill veta vem personen är. :) Redigerat 14 September 2006 av # 21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 14 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 (redigerat) *****... :/ Hm, har inte sett honom skriva på länge. Undrar varför hgan vill åt mitt konto. :o Redigerat 14 September 2006 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Han vill nog j*vlas med dig bara. Men anmäl honom så att hans Internetleverantör får ta hand om honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 (redigerat) Det är någon som har tryckt på det där med "glömt Lösenord" och tydligen skrivit in min epostadress eller något. Iaf har jag fått runt 15 mail om glömt lösenord, och jag vill inte ha det. >:( Stod att anvsändaren IP är ***.***.***.**, så kan någon moderator kolla upp vem det är? Vill bara strypa personen långsamt, så du behöver inte undra varför jag vill veta vem personen är. :) Vill du anmäla det som du borde så gör detta till [email protected] (Bredbandsbolaget) som det IP:t tillhör. Du kan även ringa till dem på 0586 65485. Redigerat 14 September 2006 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Du kontaktade kanske inte admin...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Du kontaktade kanske inte admin...? jojo jag kontaktade admin och han svarade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Ip och användarnam censurerade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 15 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 Det är någon som har tryckt på det där med "glömt Lösenord" och tydligen skrivit in min epostadress eller något. Iaf har jag fått runt 15 mail om glömt lösenord, och jag vill inte ha det. >:( Stod att anvsändaren IP är ***.***.***.**, så kan någon moderator kolla upp vem det är? Vill bara strypa personen långsamt, så du behöver inte undra varför jag vill veta vem personen är. :) Kan man verkligen anmäla en person för det? :o Det kom ju 15 mail, men det är väl inget man borde anmäla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 Att förstöra för andra på Internet=icke lagligt Det där kan räknas som spammmail. Så du har rätt och anmäla och jag tror inte att Bredbandsbolaget tycker om sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 Det är någon som har tryckt på det där med "glömt Lösenord" och tydligen skrivit in min epostadress eller något. Iaf har jag fått runt 15 mail om glömt lösenord, och jag vill inte ha det. >:( Stod att anvsändaren IP är ***.***.***.**, så kan någon moderator kolla upp vem det är? Vill bara strypa personen långsamt, så du behöver inte undra varför jag vill veta vem personen är. :) jo.. att spamma och försöka ta över ett konto och försöka ta över ett lösenord är 3 olagliga saker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 Byt Email Salzalada + byt lösenord här på fuska.se. För säkerthetens skull. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 *****... :/ Hm, har inte sett honom skriva på länge. Undrar varför hgan vill åt mitt konto. :o Han vill nog ta dina fm skulle jag tro :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.