Gäst DonKeN Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 Vorre du vid 13års åldern så skulle du få springa bara 3-4km om dagen för att få bra kondition. Men när man blir äldre så krävs det mer. 6km duger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jagkallassampa Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 gör först 20 armhävningar sedan efter du gjort det i 3 dagar ökar du det till 25.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 20armhävningar ger inte resultat om man bara gör det en gång per dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jagkallassampa Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 ja men jag gör detta: armhävningar före jobbet 50 stycken Springer: kl 17 typ. (eller går på gymmet) armhävningar 50 stycken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 Att upprepa denna procedur (intervallträning) leder till bra Kondition. Spring 500 meter, gå 200 meter, spring 500 meter. Sedan så kan du ju alltid öka avståndet i fall om du behöver mer utmaning. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 Man ska tänka på vad man käkar också. Käkar man skräpmat varje måltid så ger det typ ingen resultat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jagkallassampa Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 ska testa åå springa 200 meter gå 100 springa 500 mter gå 300 meter springa 100 meter gå 10 meter vila en minut springa allt vad jag kan gå hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 Tips. Vila inte. Musklerna slappnar av bara så kommer det kännas tyngre. Gå istället för att sätta dig typ på en sten eller bänk. Du behöver inte gå snabbt. Lagomtakt bara. Det får också musklerna och bli starkare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jagkallassampa Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 eller så kan man jogga... det var inte jag som kom på idee'n Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 Jogga ja. Som att gå bara lite rörligare. Att jogga bränner mer kalorier än vad att springa fort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jagkallassampa Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 qmmm försöka med en ny sak göra 60 armhävningar innan jobbet. Jogga 7 kilometer efter jobbet göra 30 arhävningar innan jag åker till gymmet (när jag gör det) och ha bänkpress på 65 :) förut 60 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 Måndag:Löpning 3-4 km. Tisdag: Vila Onsdag:Styrketräning. (armhävningar, situps och liknande om du inte har tillgång till ett gym) Torsdag: Som Måndag Fredag: Vila Lördag: Som Onsdag. Söndag:Intervallträning. Spring snabbt i 15 sekunder, jogga i 15. Upprepa i lagom många gånger. Ta det lungt i början, om du springer för fort så kommer du få mjölksyra och inte orka, eller i värsta fall så kommer du kollapsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.