AidsCunt Skrivet 19 September 2006 Rapport Dela Skrivet 19 September 2006 hur ska man klara "krash - lev på hoppet" i motor city på rang 9 med den där tunga bilen? den KAN INTE flyga så långt(?) kom igen, lite hjälp här nån måste väl ha klarat spelet helt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 lev på hoppet :D , det måste vara en kul bana! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nämen_åå Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 jag har inte spelat det på ett tag.. men det är väl bara att få full turbo i starten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 25 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 jag har inte spelat det på ett tag.. men det är väl bara att få full turbo i starten jag önskar att det vore så simpelt. jag har kommit upp i hoppet med perfekt fart och allt men jag kommer inte ens i närheten.. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 jag har inte spelet men man kan väl spränga sig och då borde man väl komma en bit till Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg