Gäst Ocelot Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 någon som tycker om frdag den 13:e filmerna lika mycket som jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkZtorm Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 (redigerat) någon som tycker om frdag den 13:e filmerna lika mycket som jag? filmerna ? Jag fattar inte. Redigerat 15 September 2006 av DarkZtorm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 (redigerat) ja jag tycker om Stormbreaker filmen som har premiär då! :D Redigerat 15 September 2006 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OhNo Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 någon som tycker om frdag den 13:e filmerna lika mycket som jag? Nja, De första är väl bäst, Men när han springer runt i New York(Eller var det var) så blir det väl lite överdrivet? :P Föredrar Halloween Filmerna hellre, Vet inte varför, Dom e bara bättre. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 någon som tycker om frdag den 13:e filmerna lika mycket som jag? Han menar fredagen den 13:e: När jag var runt 10 år hade jag alla filmer nu har jag bara 3 st kvar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 någon som tycker om frdag den 13:e filmerna lika mycket som jag? ja på manhattan är det det är ju häftigt när han slår sönder stereon för punkarna elr vad det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 Nej, jag gillar inte skräckfilmer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 jag vet ju inte riktigt om det är skräck humor däremot :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 Fredagen den 13:e är ju visst en skräckfilm, det handlar ju om en kille med hockeymask som går runt och mördar folk med kniv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 ska inte detta ligga i Musik/Media ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 Flyttar till Musik/Media. Jag har sett alla filmerna i serien och jag tycker att de är bra även om serien borde ha slutat vid trean då han fick en yxa i huvudet i slutet. Del 6 är nog min favorit i serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sicworld Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 1:an har jag inte sett. 2:an till 7:an var bra, 8:an var dålig 9:an var sämst, tian var sådär och Freddy VS Jason var väll OK Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.