Dretskit Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 Till Fredagen Den 13:e serien räknas bara 1-8 även om de andra handlar om Jason ochså. För i del 8 så dör han ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 18 September 2006 Rapport Dela Skrivet 18 September 2006 Haha jo dom är väl bra, men skräck vet jag ju inte om man kan kalla det, man skrattar ju mer än vad man är rädd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 18 September 2006 Rapport Dela Skrivet 18 September 2006 har sett dom flesta, men gillar inte filmer där det går runt en mördare och dödar folk så mycket :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 Nu på fredag så.. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 Jag gillar Fredag den 13:e.... Kanske borde vara lite mindre mord.... fast filmerna är jättebra som dem är.... Gillar skräckfilmer.... fast det kommer inte på tv så ofta. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 Jag gillar Fredag den 13:e.... Kanske borde vara lite mindre mord.... fast filmerna är jättebra som dem är.... Gillar skräckfilmer.... fast det kommer inte på tv så ofta. :( Det är ju att det är så många och brutala mord i dem som har gjort dem kända typ för det är ju inte direkt någon handling i dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 I övermorron är det fredagen den 13! HJÄÄLP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 ja det är det hjälp vad kommer hända :sob: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 Jag gillar Fredag den 13:e.... Kanske borde vara lite mindre mord.... fast filmerna är jättebra som dem är.... Gillar skräckfilmer.... fast det kommer inte på tv så ofta. :( Handling: Mord, mord, mord, mord och mord.... och en eller 2 överlevande i slutet,,, Kabby: Vilken kanal går det på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 Har bara sett Freddy Vs Jason som är en härlig film. En humoristisk skräckfilm, kanske ska se dom andra filmerna om jag orkar med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 Jag vet inte vad Fredag den 13:e är för film men jag vill bara säga att IMORRN ÄR DET FREDAG DEN 13:E oktober .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 Jag vet inte vad Fredag den 13:e är för film men jag vill bara säga att IMORRN ÄR DET FREDAG DEN 13:E oktober .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.